Crrrrrrr!!! Sakra budu si muset vypnout budík. Jestli vzbudím Yoongiho tak tu moc dlouho nevydržím. Rychle jsem se natáhl pro telefon a vypl budík. Otočil jsem se na stranu kde spí Tae ale nikdo tam nebyl. Co když je na mě naštvaný za ten včerejšek. Chtěl jsem si jen pohrát. Pomalu jsem vstal a protáhl se. Jestli se tu nechci zranit musím se protáhnout. Přešel jsem k veliké skříni a vyndal z ní černé tričko s kapucou a červené tepláky. Malinko jsem si učesal vlasy a mohl jít ke klukům. Bože jednou se tu ztratím je to tu na mě moc veliké. Vešel jsem do chodby a vydal se rovně. Došel jsem k větším schodům a sešel je. Ach támhle jsou kluci.
,,Dobré ráno kluci."
,,Ahooj Kookie jak pak ses vyspinkal?"
Optal se mě Jimin.,,Ale jo dobře a jak vy kluci."
,,Noo spal bych ještě ale Jimin mě probudil."
Řekl naštvaný Yoongi a dal pohlavek Jiminovi.,,Au..."
Podíval jsem se na Taeho a ten se usmíval jak sluníčko. Přešel jsem k němu a zvlášť ho pozdravil.,,Ahojky Taehyungie."
,,A-ahojky Kookie."
Usmál jsem se a sedl si vedle něho.
Jin mi přinesl snídani a já se na něj děkovně podíval. On se jen usmál. S chutí jsem se do snídaně pustil a nevšímal si ostatních.,,Kluci za dvě hodiny pojedeme na zkoušku tak si vemte pohodlné oblečení."
Rozkázal nám Jin.,,Ano mami!"
Řekl J-hope.,,Já ti dám takovou mámu! "
Řekl Jin naštvaně a rozeběhl se za J-hopem.,,Neeee pomoc!"
Křičel J-hope když ho Jin dohonil a začal ho lechtat. A pak že je tu nejstarší. Zvedl jsem se a šel zpátky do našeho pokoje. Tae se zvedl taky a šel hned za mnou. Cítil jsem jak mi kouká na zadek a tak jsem S ním schválně zakroutil. Slyšel jsem jen zavrčení a povzdech. Vyšel jsem schody a šel do pokoje. Mám jen jediný plán. Jít znova na chvilku spát. Skočil jsem do postele a přikryl se až k očím. Tae se jen zasmál a lehl se ke mě.,,Jdeš znova spát?"
,,Jo jsem unavený a jestli J-hope chce abych tancoval tak mi musí dát odpočinek."
,,Tak zatím dobrou potom tě vzbudím."
,,Děkuji."
Zavřel jsem oči a přitulil jsem se k Taemu. Poslední co jsem slyšel byl zvuk smíchu.******
,,Kookie vstávej musíme jít.",,Ne nemůžeme ještě jsem se nevyspal."
,,Kooku dělej nebo si mě nepřej."
,,Fajn!"
Vstal jsem a ani se nepřevlíkal. Půjdu takhle stejnak to nikdo neřeší.,,Kooku ty se nebudeš převlékat?"
,,Ne tohle je dost pohodlné."
,,Dobrá tak tedy jdeme."
Chytl mě za ruku a táhl za klukama do obýváku.,,Můžeme vyrazit."
Všichni jsme vyšli před Dorm a nastoupili do auta. Cesta nebyla nijak zajímavá. Až na Jina a mě všichni usnuli. Takže bylo všude ticho.*****
,,Taehyungie vstávej už jsme tady.",,Ty taky Yoongi a Jimine."
,,Však už vstávám."
Řekl ospale Tae a protáhl se. Vystoupili jsme z auta a šli do budovy. Tentokrát jsme šli do jiného pokoje. Jin odemkl dveře a mě spadla brada. Woooow. Velká místnost plná zrcadel. To je úžasné. Otočil jsem se do kolečka abych si to tu celé prohlédl.,,Tak hoši jdeme tancovat !!"
Řekl Namjoon a zapl písničku.
Takhle jsme tancovali asi dvě hodiny.,,J-hope já už nemůžu"
Řekl jsem zcela vysíleně.,,Tak pro dnešek končíme!!"
Zakřičel J-hope.,,Konečně!!"
Řekli jsme všichni a svalili jsme se na zem. Lehl jsem si na Taeho bříško a poslouchal jak mu rychle bije srdce. Tae mě pohladil po vlasech a já spokojeně zavrněl.,,Kluci jdeme se převléknout."
Řekl Jin a všichni až na mě a Taeho se zvedli a odešli.Já se zvedl a začal si opakovat otočky. Bohužel jsem nějak zakopl o svoje nohy a začal padat. Ale Tae mě rychle chytil. Bohužel neudržel rovnováhu a spadl a já na něj. Rychle jsem zavřel oči a čekal že bude naštvaný. Ale když bylo asi minutu ticho tak jsem je opatrně otevřel. Tae byl asi jeden centimetr od mých rtů. Na sucho jsem polkl a čekal co se bude dít. Tae mě přetočil pod sebe, takže teď jsem já byl ten dole. Jeho ruka sjela k mému rozkroku který lehce zmáčkl.
,,Achhh"
Vyšlo z mých rtů aniž bych chtěl;
Tae se usmál a naklonil se ke mě.,,Takže, princezno, nehraj si se mnou. To můžu jen já s tebou.
Rozumíme si princezno??",,A-a-no"
,,Tak a teď se jdeme převléknout."
Vstal a a pomohl mi vstát a spolu jsme odešli do šatny. Proč nemůžu já být ten dominantnější. Stěžoval jsem si sám sobě.Ahoojky lásky. Dneska jsem stihla vydat další kapitolu tak doufám že se vám aspoň trochu líbila. Budu ráda za každý komentář a i za hlas tomuhle příběhu. Uvidíme se u další kapitolky zlatíčka. Mějte se krásně a ahojky. A omlouvám se za chyby znáte to 💖💖
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!