🌹Will you help me🌹

871 59 0
                                    

🌹POHLED KOOKIEHO🌹

Už od pohledu bylo poznat že se Taeyangovi Taehyung líbí. Abych pravdu řekl mám trochu strach, že mi Taeyang Taehyunga vezme. ( více podobná jmena by mít nemohly co). Taemu věřím ale nevěřím Taeyangovi. Cestou do dormu bylo všechno úžasné. Samé bolibky plné lásky. Bojím se že jednou nebudou patřit jen mě ale i Taeyangovi. Proč nad tím vůbec přemýšlím? Je to to jednoduché. Jsem tu nejmladší a Taemu nemám prakticky co nabídnout.

Nad čím přemýšlíš lásko? Zeptal se mě Tae starostlivě a oba jsme se zastavili.

Nad ničím co by tě muselo trápit zlato. Věnoval jsem mu zcela upřímný úsměv

Zlatíčko chci aby si mi vše říkal, tak co se děje?

Fajn, já.....jen nemam moc dobrý pocit z Taeyanga víš...

A co ti na něm nesedí. Je to hodný kluk.

Bojím se že se do něj zamiluješ a já..a já že už pro tebe budu jen malý kluk, který vyhrál konkurz do BTS.

Tak tohle už nikdy ale opakuji nikdy neříkej rozumíš ?

Ano...

Miluji jen tebe a to se nezmění doufám že je ti jasné že mě se jen tak nezbavíš.

Jsem víc než šťastný že mě budeš prudit. A abych nezapomněl, taky tě miluji.

Opět jsme se dali do kroku a povídali si ovšem možném.

*****

S Tae jsme vešli do dormu a čekalo na nás milé překvapení.

Namjoone? Jine? proč zrovna na společné sedačce? Jste snad zvířata? Jen na nás oba hodili zaneprázdněný pohled a opět si hleděli toho druhého. Bože asi jsme tu s Taem jediný normální pár. Vtipné je že o tom ani neví náš super manažer. Zajímalo by mě jak mu to Jin řekne. Podle mě skousne jen jeden pár, ale rozhodně to sním šlehne až se dozví že tu vlastně chodí každý s někým. A podle mě nepřežije informaci že Yoongi Jimin J-hope to táhnou ve třech. Hodně štěstí Jinie. Rychle jsme opustili tu poskvrněnou místnost a odešli k nám do pokoje. Jen co jsme ji uviděl jsem se rozeběhl skočil do ní. Tae se jen zasmál a udělal to samé. Jen co dopad vedle mě jsem ho obejmul okolo pasu a vtiskl mu na ní menší pusinku. Naše mazlení překazilo zaklepání na dveře.

Anooooo? Dveře se otevřeli a v nich úplně zpocený a rozcuchaný Jin.

To už jste to tam dole zabalili? Zeptal se vysmátý Tae.

Ano. Odpověděl malinko uražený Jin.

Jen jsem se přišel Kookieho zeptat co by chtěl k narozeninám. Ty jo díky Jinovi jsem si vzpomněl že mám za týden narozeniny.

Nic nechci, chci jen aby to bylo tak jak je to teď. Jin se usmál a řekl že něco vymyslí a s tím odešel z našeho pokoje.

To abych taky začal něco vymýšlet co?

Lásko já nic nechci stačí mi že mám tebe a že mě miluješ.

Dobře něco vymyslím sám když mi to nechceš usnadnit.

🌹POHLED TAEHYUNGA🌹

Teď se chystám udělat moc špatnou věc, ale on je jediný od koho bych chtěl s dárkem pro Kookieho pomoct. Asi si říkáš od koho pomoc? Od Taeyanga. Vím že by mi tohle Kookie nikdy nepovolil, ale tohle bude překvapení a navíc se přece ani nemusí dozvědět kdo mi s tím pomáhal ne? A proč o pomoc nepožádám kluky? Jednoduše vím že ani jeden nevydrží udržet tajemství. Zatím co já tu vymýšlím svůj dokonalý plán, tak Kookie odešel do koupelny do sprchy. Za jiných okolností bych šel s ním ale teď jsme měl na práci něco jiného. Sáhl jsem po svém telefonu a najel na to telefonní číslo u kterého jsem si slíbil že ho nebudu používat. Ale co, pravidla jsou od toho aby se porušovala, nebo snad ne? Přemýšlel jsem jak ho o tu pomoct požádat. Chtěl jsem být zdvořilý ale to já ani moc neumím. Prostě mu to napíšu jednoduše. Snad mě pochopí a pomůže mi.

ME: Ahoj Taeyangie, no víš mohl bych tě o něco poprosit?

Na odpověď jsem nemusel čekat zvlášť dlouho.

Taeyang: Ahoj Taehyungie, rád ti pomůžu. O co jde?

Ahoj, doufám že se vám kapitolka líbila. Budu ráda za vote a samozřejmě za komentář. dnešní kapitola byla psaná na počítači takže tu asi bylo více chyb a překlepů za které se opravdu omlouvám. ❤❤



♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat