🌹game can start 3/3🌹

814 49 1
                                    

Stáhl jsem mu boxerky tudíž jsem měl tu čest vidět jeho dost velkou chloubu. Malinko jsem se k ní naklonil a foukl na jeho špičku.

,,~~a-achh~~"
Ach jak moc mi chyběl tenhle zvuk. Ještě dvakrát jsem to zopakoval a potom jsem ho celého pohltil do svých úst. Co se mi do pusy nevešlo jsem se snažil zpracovat rukou. Odměnou mi byli dokonalé vzdychy.

,,R-rychleji"
Jeho přání jsem samozřejmě neuposlechl. Tempo jsem ještě zpomalil. Asi bych ho zabil kdyby něco takového udělal on mě. Slyšel jsem jen jeho naštvané zavrčení a všiml jsem si zaťatých pěstí. Nenechal jsem se rozhodit a pokračoval ve své práci.

,,P-prosím nemuč m-mě."
Začínalo mi ho být líto a tak jsem opravdu hodně zrychlil. Tae vzdychal jak smyslu zbavený. Občas jsem použil i zoubky abych mu udělal více dobře a taky že se to povedlo. S výkřikem mého jména se udělal do mé pusinky. Všechno jsem to poslušně spolkl a postavil jsem se k němu.  Zhluboka dýchal ale rozhodně mi nepřišlo že by měl dost.

,,Ještě jsme neskončili."
Pošeptal jsem mu do ouška které jsem potom jemně skousl.

,,Jedině dobře daddy"
Naklonil se k mým rtům a jemně mě políbil. Byl to tak krásný pocit.
Bohužel se trefil do koutku rtů protože se zavázanýma očima to nejde tak dobře. Odvázal jsem ho a chytl si ho za stuhy. Zatáhl jsem za ně a Tae spadl břichem na postel. Jelikož byl nahý jedině dobře pro mě. Rychle jsem se vyslékl aby to netrvalo dlouho. Rychle jsem se Taeho vzal za boky a lehce prirazil na můj naběhlý penis aby věděl co semnou dělá jeho přítomnost.

,,~~a-ach Kookie~~"
Vydechl a opět malinko přirazil svým zadečkem. Na to jsem vzdychl já protože to bylo úžasné.

,,Nezlob daddyho"
Řekl jsem a přes jeho zadeček jsem se nahl k jeho zádům kam jsem začal pokládat jemné polibky. Taemu naběhla husí kůže po celém těle.

~~a-ach~~
Po celé jeho páteři jsem pokládal polibky až jsem se dostal k jeho zadečku který jsem jemně kousl. Odpovědí mi byl další vzdych. Natáhl jsem se pro lubrikant a dal si ho trošku na prst. Přejel jsem po jeho vstupu a strčil do něj jeden prst.

,,~~a-ach ano~~"
Postupně jsem přidával prsty a také přidával na rychlosti. Když jsem usoudil že je dost připravený dal jsem si dostatečné množství gelu i na penis. Zatlačil jsem penisem na jeho vstup  a docela snadno do něj vnikl.

,,~~A-a-ach~~"

,,Můžu pokračovat zlatíčko?"

,,A-ano"
Malinko jsem se v něm pohl aby si přivykl. Za chvilku přirazil sám a to jsem poznal že je dost připravený. Začal jsem se v něm pohybovat a aby to bylo ještě lepší,  stuha kterou měl okolo očí byla moc dlouhá a tak jí hodně přebývalo. Přebývající kus jsem chytl do ruky což způsobilo že Tae musel mít zakloněnou hlavu. Držel jsem stuhu a tvrdě do něj přirážel. Tae vzdychal na celý barák že se divím že nikdo nepřišel. Už jsem začínal cítit že za chvíli budu a tak jsem začal přirážet co nejrychleji to šlo.

,,~~Ko-okie j-já už b-budu~~"

~~J-já taky~~
S těmito slovy jsem se udělal do Taeho zadečku. Oba jsme se svalili na postel a obejmuli se. Ještě před tím jsem mu ale sundal stuhu aby na mě viděl.

,,Byl jsi úžasný Kookie."

,,To ty taky lásko"
Pochválili jsme se navzájem a víc se k sobě přitulili.

,,Miluju tě Kookie"
Tyhle slova zněla tak upřímně. A tak zamilovaně.

,,Taky tě miluju Taehyungie"
Hned jsme oba zavřeli oči a hned usnuli.

Poslední z těch tří je tadyy❤
Upřímně nejsem s tím moc spokojená. Představovala jsem si to o dost lepší ale tak příště to bude doufám lepší.❤

Za mě teda rozhodně to nové

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za teda rozhodně to nové. Protože je jednoduché a zajímavě krásné.

🌹Tvůj názor do komentáře 🌹prosim

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat