🌹game can start 2/3🌹

839 48 6
                                    

Vzdálil jsem se od něj a jelikož už více rukama nemohl pohnout byla to o to více sranda.

,,Tak tae, pověz daddymu co by si chtěl aby udělal."
Řekl jsem svůdně a nadrženě.

,,Nic ti říkat nebudu dělej si co chceš když si mě tu tak krásně držíš. "

,,Jak je libo ale ještě Budeš prosit o to abych něco udělal"

,,Ppff"
Odfrkl si nadřazeně.

Přešel jsem k němu a začal ho opět jemně líbat. Bylo to úžasné a procítěné. Z jeho rtů jsem pomalu přešel na jeho odhalený krček kde jsem mu začal pokládat jemné polibky. Každou chvilku se mi taky dostávalo veliké povzbuzení a dokázání toho že to dělám dobře v podobě jemných vzdychů. Udělal jsem mu tam pár větších a pár menších flíčků díky kterým všichni uvidí že už je můj. Z jeho krku jsem se přesunul na klíční kosti kde jsem pokládal jemné polibky. Rukama jsem putoval k jeho zadečku který jsem hladil a občas i malinko zmáčkl. Pohledem jsem sjel na jeho již naběhlý penis a nestačil se divit. Páni takhle ze zhora vypadá mnohem větší. Ne že by ho měl Tae malého to vůbec. Právě naopak. Ale takhle je až děsivě veliký. Rukou jsem pomalinku bloudil okolo jeho penisu a rozhodně jsem si dal záležet abych se ho nedotkl. Jo..za tohle mě bude nenávidět a vím že mi to určitě oplatí.

~a-ach dělá-ach ~š to s-snad ach naschvál ach~~
Vzdychal jak smyslu unavený. Přece mu nemůžu odpovědět že to naschvál opravdu dělám. Byl bych blázen. Proto jsem radši neodpovídal a pokračoval dále. Rty jsem pomalu přesouval na jeho bradavky které jsem různé lízal cucal a další uspokojivé věci. Až když byli obě dostatečné tvrdé přesunula jsem se k jeho podbřišku. Během té cesty se mi dostávalo tichých i hlasitých vzdychů, výdechů a dalšího se uvolnění. Opravdu jsem se snažil nic nepokazit protože něco takového jsem si opravdu dlouho plánoval. U lemu jeho boxerek jsem se zastavil a po jeho celé šířce/délce jsem začal pokládat polibky. Sem tam jsem udělal nějaký flíček aby na tuhle noc měl nějakou hezkou vzpomínku když nepočítám bolavý zadeček.

,,P-prosím u-už t-to neprodlužuj."
Řekl zcela vyčerpaný tím jak byl nadržený a nic nad tím nezmohl.

,,Neměl jsem pravdu ?
Řekl jsem s úsměvem na rtech hledíc mu do očí."

,,Co máš na mysli?"

,,Že budeš ještě žadonit o to abych něco udělal"

,,Možná trochu ale prosím už .."
Zasekl se protože jsem ho umlčel svým polibkem plným lásky.

,,Tak co by si nás baby boy přál od daddyho?"

,,Vem si mě do pusinky a pak mě hezky ošukej"
Řekl vážně a na rtech měl zvláštní úsměv. Ale líbilo se mi to. V tu chvilku jsem malinko znejistěl. I když to nebude poprvé co tohle dělám. Taemu samozřejmě. Tak i přes to jsem dost nejistý.

Jelikož nemám moc času a chtěla jsem vydat další kapitolu tak tu není celé pokračovánípředchozí části a tak to bude rozdělené na tři části. Ale to je vám podle všeho jasné. Tak se prosím nezlob te a děkuju že si si to přečetl/a Sem.

A jako jsem dávala minule, je tu ⬇️obrázek⬇️

A jako jsem dávala minule, je tu ⬇️obrázek⬇️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za mě teda ty červené. Nemůžu si pomoct ale přijde mi v tom šíleně sexy. ( zase ty moje moudra )

⬇️Váš názor do komentáře⬇️

🌹VOTE MOC POTĚŠÍ 🌹

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat