Ahojky tak kdo se díval na zahajovaní olympiády? Já ano a je to dokonalé. Dokonce jsem zjistila že hokejisti v Koreji mají ČESKÉHO TRENÉRA!! To je boží.
Už nebudu zdržovat užijte si kapitolu.🇨🇿🇰🇷❤
Zavřel jsem se do skříně a snažil se nějak uvelebit aby mě to čekání nezabilo. Ale to čekání jsem moc dlouho nevydržel. Když jsem se chtěl otočit tak jsem nějak špatně dosedl a ze skříně vypadl. Au doprdele. Zaklel jsem a rychle se postavil. Už toho mám dost prostě si pro něj dojdu a zabiju ho. Rozhodně jsem se rozešel pro Taehyunga. Už jsem byl skoro u něj a natahoval jsem se abych mu dal menší pohlavek ale najednou z kuchyně vyšel Jin.
Aaa Kookie máš hlad?
Ahoj Hyung nene nemám ale děkuju.
Já mám hlad.
Ozval se z poza stolu Tae.A ty nemáš nohy a ruce ?
Zeptal se ho Jin. Tae jen nafoukl tvářičky a dělal že je uražený. Bože jak já ho miluju. Je tak sladký. Pohladil jsem ho po vlasech a uculil se na něj. On se jen zářivě usmál a zvedl se od stolu.Tak kluci já už budu muset jít.
Řekl a začal se oblékat.A kam jdeš.
Zeptal se ho Jin zvědavě.To je tajné.
Já se jen zamračil a taky se zvedl od stolu. Přešel jsem k Taemu a šel ho obejmout. Když jsem se k němu nahl a objímal ho tak jsem mu pošeptal do uchaDávej na sebe pozor.
On se uculil.Neboj budu.
Pošeptal mi na zpět a my se od sebe odtáhli. Tae se ještě na mě a Jina usmál a zamával nám a stratil se někde za dveřma. Já odešel do pokoje a přemýšlel jestli vůbec stihne naše rande. Doufám že sliby plní a své pozvání taky. Z téhle myšlenky mě vyrušil telefon oznamující novou zprávu.Máte jednu novou zprávu.
Tae♡♡: ahojky zlatíčko, v 7:00 stůj před dormem přijdu si pro tebe. Obleč si něco krásného. Mám tě moc rád.
Tvůj Tae ♡
Já: dobře budu tam, a taky tě mám moc rád.
Telefon jsem vypl a podíval se na na hodiny na zdi. Půl páté. Ještě mám čas. Půjdu se osprchovat a umyji si hlavu. A pak půjdu za Jiminem Yoongim a J-hopem. Doufám že nebudou dělat něco co dělají snad celý den. Vzal jsem si volné tepláky a tričko a šel do koupelny. Vyslékl jsem se z oblečení a vešel do sprchového kouta. Pustil jsem na své tělo příjemně teplou vodu. Na dlaň jsem si dal nějaký pánský sprchový gel a celý se s ním umyl. Potom jsem si umyl taky vlásky a Potom si jen tak stál a nechal se hýčkat tou dokonale teplou vodou. Asi po hodině jsem konečně vylezl a celý se usušil. Potom si jen vyfoukal vlasy a odešel zpátky do pokoje. Tak je čas jít za klukama. Vyšel jsem z mého pokoje a rovnou vešel k nim. Samozřejmě že po sobě zase lezli.
Hej slezte že sebe a pojďte mi pomoct.
Jen si povdechli a zvedli se a odešli do mého pokoje. Posadili se na postel a čekali co že mě vyleze.No víte Tae mě pozval na rande a-
To je úžasné super dokonalé to ti přejeme.
Mleli všichni na jednou.Aaaa já nevím co si vzít na sebe a potřebuju pomoct.
Jelikož vím kam s Taem půjdete a co se bude dít tak si vem toto. Podal mi oblek.
Oblek?
Ano bude s krásný.
Jen co to dořekl jsem se do toho navlékl a šel se jim ukázat.Perfektní.
Dokonalý.
K sežrání.
Děkuji kluci.
Něž jsem se nadál bylo třičtvrtě na sedum a já už umíral z nervozity.
Sedum hodin. Sešel jsem dolů a rozloučil se s klukama a mohl jít. Vyšel jsem před barák a rozhlédl se co kde jak. Ale nikdo nikde.
Čekám tu už asi pět minut a stále nic. Už jsem se chystal jít zpátky ale někdo mi dal šátek přes oči.
Ahooj omlouvám se za delší neaktivitu. Ale bylo toho vážně hodně. Ale je tu nová kapitola takže doufám že se vám líbila.
Uvidíme se u další kapitolky zlatíčka a taky se omlouvám za chyby znáte to ❤❤🇰🇷🇨🇿A KDO FANDÍ VÍCE KOREJI NEŽ ČESKU NA OLYMPIÁDĚ??
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!