Tae
Už jdu asi pět minut a už mě bolí nohy. Ano, na sport nejsem moc zvyklý, teda kromě tance, ten mě baví. Běhat mě moc nebaví a už vůbec ne, nějaké posilování. Nechápu Jimina, jak ho to může bavit být pořát zpocený.
Už jdu dobrých deset minut a už ani moc nevím kam jít, pěšky jsem to ještě nešel, byl jsem na to moc líný. Došel jsem teda do nejbližšího parku a vyhledal lavičku. Ahh, konečně lavička. Malinko jsem přidal do kroku, aby mi ji nikdo nezabral. Přišel jsem k ní posadil se na ni. "Ach, moje nohy." postěžoval jsem si. Celou dobu mi v uších hrály písničky, a tak jsem zavřel oči a pořádně, pohodlně jsem se usadil a zaklonil hlavu. Začala mi hrát písnička od Yoongiho, moje oblíbená, First Love, zpíval jsem s ním a představoval si někoho a ani nevím koho, prostě se zrodil v mé mysli. Měl krásné vlasy, byl krásný, ale nikdy jsem ho neviděl. Otevřel jsem oči a viděl, že se nějak zatáhlo, asi zavolám klukům, ať pro mě přijedou. Vytáhl jsem telefon a vytočil Jinovo číslo.
,,Anoo?"
,,Ahoj Jinie, potřebuju, aby si pro mě přijel do parku, nějak jsem zabloudil."
,,Bože, ty jsi pabo. Budeme tam tak za tři minuty, zatím ahoj."
,,Ahoooj a děkuju."
S tímto jsem hovor típl. Znova jsem zavřel oči a opět viděl další kousky toho neznámého. Vypracovaná postava a dokonalé rysy. Bože, kdo to je? Je dokonalý. Z mého snění mě přerušilo hlasité troubení auta. Jakej idiot tu tro-
Aha.,,Dělej Tae, nemáme na tebe celej den a Jungkook už tam určitě bude."
,,Však už jdu."
Nastoupil jsem do auta a připoutal se. Uvelebil jsem se na sedadle a opřel si hlavu o sklo. Znovu jsem si pustil písničku od Yoongiho a zavřel oči. Už po třetí jsem zavřel oči, ale už nic. Toho někoho už jsem neviděl. Jakoby moje představivost byla prázdná a já si ho nemohl znova představit. Najednou do mě někdo drkl.,,Co potřebuješ Yoongi?"
,,Líbí se ti ?"
,,Ano, je krásná, hezky se u ní přemýšlí."
Malinko jsem zčervenal.,,Děkuji ti Tae."
A taky zčervenal.Jemně jsem se na něj usmál a zavřel oči. Suga má uklidňující hlas, mohl bych ho poslouchat pořád do kola. Zase do mě drkl.
,,Co potřebuješ??"
,,Nic, jen už jsme tady."
,,Aha, děkuju."
Vystoupil jsem z auta a zabouchl za sebou dveře. Zase. Můj život je fajn, ale někdy bych chtěl být ten obyčejný kluk v davu, ale i tak tenhle život miluju. Všichni jsme vešli do veliké budovy a šli dlouhou chodbou, až k nějaké postavě. Neviděl jsem mu do obličeje a ani nic jiného. Jen siluetu.,,Kookie!!"
Ta osoba se konečně otočila a mně se se zatočila hlava. Zastavil jsem se a koukal na něj. Nikdy jsem nevěřil na osud a ani na nic jiného. Vždy jsem si myslel, že všechno je náhoda, štěstí, karma. Co dáte, se vám vrátí. Ale....já vidím krále bohů. Vidím krále andělů. Vidím můj osud. To je on. On. Z mojí mysli. On existuje. Podíval se mým směrem a jemně se usmál a zčervenal. Bože, je dokonalý.,,A-ahoj, já jsem Jungkook."
Koukal jsem na něj tak blbě, ale já si nemohl pomoci.,,Eeeh, ty jsi Tae, já vím."
,,Eeh,ano, promiň..."
,,V pořádku"
Jin otevřel a my mohli jít do místnosti plné zrcadel. Podíval jsem se na Kooka a usmál se. Je roztomilý, ale budu si držet odstup. Odložili jsme si věci a sedli si k velkému stolu.,,Tak dneska bych potřeboval probrat novou písničku a taky Kookieho."
Promluvil Namjoon.,,Začneme asi tím, že se Kook bude muset přestěhovat k Nám, aby jsme byli všichni pohromadě."
,,N-no dobře, žádný problém."
On trochu zrudl. Je to tak kawaii.,,Potřebujeme tě přestěhovat do zítřka. Takže už dnes se do toho pustíme."
,,A Joonie, jak to bude s pokoji"
Zeptá se zvědavě Jimin.,,No stále to bude Jimin a Yoongi,
Taky já a J-hope a samozřejmě Jin také. A potom si Kookie může vybrat jestli bude chtít být na pokoji s Taem, a nebo sám."Upřeně jsme se na sebe podívali, ale z jeho strany to byl i nejistý a stydlivý pohled.
,,N-no jestli by to noo.."
,,Ano, budu rád, když se mnou budeš sdílet pokoj."
Nevydržel jsem to a rozhodl, nebo spíše dořekl jeho odpověď za něj.,,Dobře, dobře."
Spokojeně jsem se na Jungkooka podíval a on se jen nejistě pousmál. Ona ho ta stydlivost přejde. Aspoň doufám. Zbytek dvou hodin jsme probírali nové album. Mělo by se jmenovat LOVE YOUR SELF .Ten název se mi líbí a i návrh na trailer je dobrý. Potom už jsme si jen povídali. Nebo aspoň ostatní, já musel stále pozorovat toho boha. Jak je možné, že se mi tak moc líbí.
,,Tak kluci, měli by jsme to tu ukončit a jet přestěhovat Jungkookieho."
,,Jo to jo."
Odpověděl nadšeně Jimin.
Zvedl jsem se a zastrčil po sobě židli a vzal si věci ze země. Všichni jsme vyšli z budovy a mířili si to k autu. Vůbec jsem si nemyslel, že se můj život od tohoto dne tak moc změní. Jak moc budu šťastný.
Všichni jsem se nějak nakládali do auta. Seděl jsem při mém štěstí vedle Yoongiho a Jungkooka. Nějak mi to nevadilo, ale moc jsem se nedokázal soustředit a furt vnímal jen to jak voní.Tak tady bych to dnes utnula. Zítra se pokusím napsat další smyslu plnou kapitolu. Dneska už se Kook potkal s Taem.
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!