🌹my amazing plan🌹

884 47 3
                                    

  Týden od pobytu v nemocnici

Už jsem celý  týden doma. Během toho týdne se hodně věcí událo. Jedna z důležitých věcí byla, že jsme s Taem zajeli k Taeyangovi domů a důrazně mu domluvili. Za vše se omluvil a tvrdil že mu je to líto. Tak nějak jsem mu odpustil ale jako kamaráda ho neberu. Taemu věřím a už se nebojím že by mě podvedl. Další z udaných věcí  bylo že jsem představil kluky mamce a taťkovi. Taky jsem jim řekl o Taem a o tom že jsem gay. A řekl  bych že mě mají ještě radši než před tím. Taky jsem klukům představil mého kamaráda Sehuna. Kluci si ho opravdu oblíbili.

,,Jenom zlatíčko...Jak sis mohl myslet že by jsme neměli rádi?"

,,Nevím mami..A teď to nech prosím  doříct"

,,Kookie buď na svou maminku hodný"

,,Jine!"

,,Dobře dobře mlčím"

,,Děkuji...tak pokračuji"

Celkově se všechno zase srovnalo a já byl opět šťastný. Dnes si pro Taeho chystám menší překvapení. A myslím že na mě bude hrdý. Kluci dnes odjedou do aguaparku a my tu zůstaneme samy. Dnes budu já ten daddy. A ať ani nezkouší odporovat. Nespali jsme spolu....eh hodně dlouho. A já mu to teď celé oplatím. Plán je takový. Určitě každá z vás vyděla písničku blood sweet & tears. A také víte že drahý Jimin tam měl část kde je stuhou přivázaný ke dveřím a také má zavázané oči.

 A také víte že drahý Jimin tam měl část kde je stuhou přivázaný ke dveřím a také má zavázané oči

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak něco takového Taeho čeká

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tak něco takového Taeho čeká. Ty stuhy stále máme ale nikdo neví co s nimi tak jsem se jich ujmul. Ale vím že když mu závážu oči a přivážu ho ke dveřím stačit to nebude. Samozřejmě mu taky závážu ruce. Ale víc  už vám neprozradím. Už tak jsem toho řekl víc než by bylo třeba.

,,Nad čím přemýšlíš lásko?"
Optal se mě Tae. Líbí se mi jak si vždy všimne že nad něčím přemýšlím.

,,Nad ničím zlato"
Vím že mi to neuvěří. Ale musím to zakecat.  Nesmí se dozvědět můj sexuální plán.

"Jasně" a myslíš že ti něco takového uvěřím?,,
Já ho snad těma stuhama zaškrtím.

,,Opravdu se nic neděje, nad ničím nepřemýšlím dobře?"
Řekl jsem nejvíc vážně jak jsem to dokázal. Chyběla jen kapička a vybuchl bych v nezastavytelný výbuch smíchu.

,,No i když ti moc nevěřím tak dobře, ale kdyby cokoliv řekni mi To"
Je hezké jak se bojí. Nikdy Taemu nic netajím, protože vím že to nemá cenu. Na všechno přijde. Podle mě mi vidí do hlavy a čte mi myšlenky. Ne nadarmo se mu říká alien.

,,Kluci mám špatnou zprávu"
Přišel do obývacího pokoje Namjoon. Všichni jsme se na něj otočili s otazníkem v očích.

,,Nee už žádné špatně zprávy"
Zakňučel Tae a našpulil rtíky.

,,Tohle není tak špatná zpráva neboj Tae"

,,Uuff"
Oddychl si Tae. Musel jsem se usmát. Je tak roztomilý.

,,Tou špatnou zprávou je že nejedeme do aguaparku"

,,Cože neee"
Vykřikl Jimin a zkřížil si ruce na hrudi.

,,Já za to nemůžu. Byl tam požár a teď to tam bude nějakou dobu zavřené"

,,Jak to tam může hořet když je všude voda?"
Řekl Jimin uraženě a opřel se o sedačku.

,,Vážně Jimine? Chceš abych se ti k tomu vyjádřil?"
Zeptal se Jimina Jin. Na to se Yoongi a J-hope rozesmáli.

,,Počkat takže tu budete a my s Taem nebudeme mít se- ehhm soukromí?"
Malinko jsem zčervenal a zajel více do sedačky. Tae se ke mě přisunul.

,,Sex budeme mít tak jako tak takže to bych se nebál lásko."
Pošeptal mi do ucha které potom jemně zkousl.  Bože už teď dole skoro stahuju a to ani nic neudělal. Ale nemůžete se mi divit že jsem tak citlivý.

,,Ale neboj Kookie nebudeme vás rušit a kazit vám vaše sexuální plány."
Řekl Jin který se potom taky začal smát.

,,Jine proč se směješ stejný plán máme i my dva."
Řekl zcela vážně Namjoon. Jin malinko zkameněl ale dělal jakože nic. Tomu se zase začal smát Jimin.

,,A ty se směješ čemu Jimine. Podle mě ty si tak týden nesedneš po téhle noci. Že lásko."
Řekl Yoongi a podíval se s úsměvem na J-hopa. Jimin taky zkameněl a zchoval se Jinovi za ramena.

,,A Jinova ramena tě neochrání je nám to líto Jiminie."
Zasmáli se Yoongi s J-hopem.

,,Lásko jsme tu jediný normální všiml jsi si viď že jo."
Řekl jsem Taemu trochu zoufale.

,,Neboj už dávno. A teď jdeme do pokoje tady sex mít nechci. Tady už to totiž poskvrnili Namjoon a Jinem"

,,Cože fuuuj a co takhle to říct před tím než si na to někdo sedne."
Zakňučel Yoongi který se celý začal prohlížet.

,,No nic my jdeme do pokoje. Jdeme Kookie".
Řekl Tae a táhl mě za ruku do pokoje.

Nová kapča😄 A omlouvám za chyby znáte 🔥🌹

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat