CHAPTER 11: LOVE AND CHOICES

4.8K 309 42
                                    

SHADOW OF THE DARK By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 11: LOVE AND CHOICES

Prakkkkk! Saya buang tu kunci di lantai. Tiada Guna betul! Dapat kunci pun bukan dapat buka. Si Dark Boss senyum saja. Then Dark Pegang tangan saya. Me and Him. Masih dalam satu chain.

"You think i will let you go after what happen to us last time. Huh?!" Dark bilang. Dia terus kiss saya.

"Hmm." Saya Cuba Elak sepenuhnya.

"You failed. I win. You're still mine." Dark bisik di telinga saya. Dia Kiss Neck saya, terus turun pigi colarbones saya. Dia Tolak bahu saya di Atas tilam.

"You don't own me Dark!" Saya bilang.

"Why not. You will never Run away from me." Dia bilang. Sambil cakap macam tu dia Pegang Dagu saya and tengok saya. Bencinya saya nampak Muka dia even dia pakai mask. Mau saja saya tarik tu mask dia time tu juga.

"One day saya akan lari juga dari sini!!" Saya bilang. Dia kiss Neck saya. Tangan dia Buka Baju saya pelan pelan.

"When..?" Dia bilang. Bisii Di telinga saya.

"Lepas saya kasi Born baby kau! Jadi Cepat lah kasi pregnant saya! Saya mau lari!" Saya bilang. Dia senyum. Saya Gigit Dagu dia. Benci saya tengok. Dia balas Gigit Dagu saya. Saya Kasi pusing Kepala saya dari tengok dia then cepat dia hugged saya. The Games Begin again. Games of Love. He Did it again. And i cannot do anything about it. He still winning and He still Got me. He still All over me. He still Do. All night long.

Yang saya paling benci sama si Dark ni, even saya Tidak tau dia macam mana, or muka dia macam mana, the way dia make love to me bikin Ketagih. Make me Moaning for more over him. Dia bijak Explored everything bah. Sampai Yang berlaku tanpa kerelaan pun , Boleh berlaku macam Naturally Happen. Dia tu tau cari weakness saya. Kiss dia pun sudah buat saya Lemah, apa lagi Movement dia yang lain. Gila punya kusai. Habis Dia Kerja kan saya malam tu. Batery energy saya pun jadi 0 terus. Weak terus tertidur.

Pagi tu saya bangun, still rasa macam Sober separuh. Bila saya tengok sebelah, Of course Dark tiada sudah. Tapi saya terkejut sebab dia kasi tinggal pula Mask di atas Bantal. Saya tengok tu mask. Tapi tidak berani pigi pegang. Then saya bangun pelan pelan. Tengok Jam di atas meja, mau Jam 9 pagi sudah. Masih lagi saya rasa mau menguab. Saya baring sekejap and Tengok saja tu mask. Saya ambil then saya belek belek , tengok depan and belakang.

"Why you have to wear this..? Are you too ugly.. to show your face." Saya bilang dalam hati. Then saya dengar pintu kena buka. Light kah tu? Hmmm. Berani dia datang sini. Dia ingat saya tidak marah dia sudah.

"Shadoww.." tu suara memanggil. Memang suara si Light. Cara dia memanggil tu bikin panas. Saya Terus cover muka saya pakai tu Blanket. Saya pura pura tidur balik. Balas saya mau layan dia. Bagus saya diam diam saja atas bed, do nothing.

"Shadoww.." Krekkk! Pintu bilik kena buka. Light berdiri sana depan pintu and dalam beberapa minit dia Jalan pigi dekat saya.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SHADOW OF THE DARK [ Sabahan Slang]Where stories live. Discover now