SHADOW OF THE DARK By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 23: MY SHOOTING STARDARK POV
Shadow Letak jari dia di lips dia. Mean dia mau saya diam diam. Saya hanya mampu tengok dia masa tu. Then Uncle somai jeling sama saya. I know that sign! Saya tunduk. Shadow Berselindung di sebalik Bahu Uncle Somai. Group Leader yang ada dalam tu meeting room geleng kepala saja. Memang Uncle somai kaki perempuan. Pigi mana mana pun mau bawa perempuan jadi kawan dia.
"Wow? Banyak bawa kawan hari ni somai.. Untuk apa? Sharing.?" Bilang Morfin. Somai senyum saja.
"Oh well. Saya Happy bah hari ni. Sebab saya akhirnya bebas dari Presiden Darker. Dia bukan lagi Presiden dalam hidup saya. So, tidak salah kalau saya raihkan sama Girlfriend girlfriend saya kan." Uncle somai bilang. Holulu tengok saja tu perempuan di tepi uncle somai. Yang di dalam pelukan dia, menyandar saja. Holulu geleng kepala. Dia tengok tempat Dark then dia senyum. Nampak muka Dark jadi Sedih pula. Tadi bukan main confident. Holulu bangun and Ambil Satu gelas wine di atas meja. Tap tap tap. Dia jalan pigi depan Dark.
"Tengok? Apa saya cakap kan? You and your father will go down tidak lama lagi. So Be ready to be dead." Bilang Holulu. Then HP dia berbunyi. Dia jawab Tu Call.
"Whattt!!" Besar suara dia. Semua orang tengok dia. Prangggg!!! Holulu buang tu gelas wine di lantai. Dia tengok Dark tajam. Dark diam saja. Dia pun tidak tau apa yang berlaku. Dushhh! Dia Tumbuk Dark. Somai Pegang Shadow Kuat kuat. Shadow jeling tempat si Holulu. Dia tekan Tangan Uncle Somai, geram macam dia tidak tahan hati mau serang si Holulu. Dark tunduk saja. Even ada blood Menitis dari hidung dia masa tu.
"What Happen Holulu?!" Morfin bangun dari kerusi dia. Shadow masih stay di bahu Uncle somai. Uncle somai tekan Muka shadow di bahu dia. Dia tidak mau Shadow nampak Dark sedang Bleeding masa tu.
"I need to go uncle. Something came up di rumah. Saya mau urus dulu tu perempuan!" Holulu Kasi bagus tali leher dia then dia terus keluar dari tu meeting room. Tappp! Pintu kena tutup kuat. Uncle Somai kasi lepas kepala si Shadow. Shadow tengok tempat Dark. Dark angkat kepala dia and tengok Arah Shadow. Shadow cekup mulut dia. Nampak saja Blood di Hidung Si Dark, macam dia mau lari saja pigi peluk dia. Tapi Shadow ingat janji dia sama Uncle somai.
Flashback.
Uncle Somai jabat tangan sama Uncle Giggly sebelum Uncle Giggly sama Nod masuk dalam satu kereta sama sama.!
YOU ARE READING
SHADOW OF THE DARK [ Sabahan Slang]
Tiểu Thuyết ChungIryne Change Her Life By Becoming The Leader Gangster's Secret Woman. Iryne Mengubah Hidupnya dengan Menjadi Perempuan Simpanan Ketua Gangtser. " When The Baby Is Born, You're Free..." " Selepas Anak Saya Dilahirkan, Kau akan Bebas.." Ikuti Kisa...