CHAPTER 26: A LOVE LIKE THIS FOR A MAN LIKE ME. (FINAL)

4.7K 410 101
                                    

SHADOW OF THE DARK By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 26: A LOVE LIKE THIS FOR A MAN LIKE ME. ( FINAL CHAPTER)

"Brandy!!"Presiden Tengok Muka Datin Brandy yang senyum penuh makna.

"After all what you did to my brother and My Son. Kau ingat saya akan diam diam..? No way Darker. Nobody will come out alive from this Building. Including me. Biar kita semua mati!" Brandy bilang. Nekad suara dia bercakap. Bodyguard terus Huru hara sudah di luar.

"Perempuan Durjana. Tidak cukup kah apa Morfin buat. Kau lagi mau masuk campur. Balik lah Brandy. Kami tidak mau kasi libat kau pun dalam ni hal.." presiden bilang.

"Tik. Tok. Tik. Tok. Hahaha. Saya sudah arahkan Orang bawahan Morfin simpan Bom dalam ni bangunan. Setiap Tingkat. Setiap pintu jalan keluar ni bangunan. As i said before. Nobody will come out alive. So sit down everyone. We will all die today." Brandy duduk di kerusi. Dia senyum sambil minum wine.

"Gila!!" Somai geleng kepala. Dorang ramai ramai keluar dari tu bilik. Bodyguard iring dorang. Presiden call Dark. Dark masih belum sampai lagi masa tu.

📞Calling Dark..

"📞Yes Daddy. Saya dekat sudah mau sampai." Dark bilang.

"📞Dark don't come here. Brandy set this building on fire. Ada Bom di merata tempat. Do not come here!!" Presiden Bilang.

"📞Run Daddy. Get out from there!!" Bilang Dark.

"📞Kami cuba Dark. Tingkat bawah sudah terbakar. Bom boleh meletup bila bila masa. Kami semua ada di sini.." bilang Presiden. Dark kasi berhenti tu Kereta dia. Ngam ngam dia sampai depan bangunan. Dia nampak Tu bangunan Berasap di beberapa tingkat.

"Shit!!" Dark Call Daddy dia balik.

📞" Daddy!! Go on top of the Building. I will call the Heli to bring you guys home!!" Bilang Dark. Presiden paut bahu Uncle 69.

"Dark bilang kita perlu pigi tingkat atas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dark bilang kita perlu pigi tingkat atas. Turun pigi bawah terlalu bahaya. Naik atas semua!! Dark bawa Heli ambil kita semua!!" Presiden bilang. Bodyguard Bawa dorang naik. Presiden tengok Bodyguard dia. Semua pun nampak panik.

"Guys. Save yourself first. We will save ourself this time. Don't mind us. I've got this. Okay!! Save yourself. Bagi tau yang lain. Cuba cari jalan keluar dari ni bangunan selagi mampu!!" Presiden Dark bilang. Semua Bodyguard Turun pigi bawah. Presiden bawa Uncle 69 naik tangga pigi tingkat atas. Uncle Somai, uncle Polan, uncle Giggly sama Uncle Black Snake naik tangga. Uncle 69 susah sikit mau berjalan sebab dia bukannya sihat 100 percent. Baru saja bangun dari koma. Sepatutnya masih stay di Hospital. Uncle Polan sama Presiden paut bahu dia naik anak tangga.

BOOMMMM!! Dorang semua tengok bawah. Boleh dengar bunyi Bom meletup. Uncle Black snake suruh dorang cepat naik.

"Cepat Guys!!" Dia bilang. Dorang paut bahu masing masing naik anak tangga. Uncle Polan tukang show jalan. BOOMMMMM!! Bunyi Bom meledak lagi. Tap. Tap. Tap. Dorang naik anak tangga secepatnya.

SHADOW OF THE DARK [ Sabahan Slang]Where stories live. Discover now