SHADOW OF THE DARK By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 21: DIVIDED ROADSaya tengok muka tu lelaki, Tidak pernah saya nampak, tapi saya tau ada aura tidak bagus dalam diri dia.
"Who are you..? Macam mana kau boleh masuk di sini! No one can enter this room." Saya bilang. Dia senyum sambil menatap betul sama Muka saya masa tu.
"Nod is your brother right? Dia kah yang buat kau terkurung di sini.. i feel sad for you.. Sampai hati Dark kurung kau di sini.. " dia bilang.
" Get out. Nanti Dark balik memang mati kau dia kerjakan!" Saya bilang.
"Don't worry. Saya sudah buat dia busy. Sebab tu saya dapat masuk sini. Lama sudah saya mau cari jalan selamatkan kau dari dia.."
"Huh? Selamatkan dari dia? Siapa? Dark? Kenapa pula.. Saya okay di sini. Even abang saya pun sudah tau saya okay di sini.." saya bilang. Dia ketawa kecil.
"Kau takut sama Dark? Trust me. Kalau kau ikut saya kau Akan selamat. Let's go." Dia bilang. Nada suara dia yang memaksa.
"Kau siapa?" Saya bilang. Dia tengok kiri kanan. Dia perhatikan saja tu Bilik. Semua tempat dia tengok.
"Macam mana kau boleh masuk sini.." saya Bilang lagi. Dia tengok saya dengan jelingan penuh makna.
Flashback..
Tepat jam 7 pagi, Ketua Maid keluar dari rumah macam biasa sama 3 orang Bodyguard dia. Holulu sama Bodyguard dia yang lain ikut dorang sampai lah di Tempat Ketua maid selalu Beli buah buahan setiap hari. Bodyguard dia ikut ikut dia dari belakang.
"Attack Them." Holulu yang sedang perhatikan dorang dalam kereta suruh Orang suruhan dia attack Bodyguard tu Ketua maid. Dia tunggu saja di dalam kereta.
Ketua maid sedang bercakap sama tu penjual Buah bila Bodyguard dia berdiri jauh sikit dari dia. Dalam sekelip mata saja, Tu Bodyguard kena heret satu satu pigi lorong Kecil di belakang tu bangunan. Zuppp!! Kepala dorang kena tembak guna Guns jenis silencer. Tiada bunyi kuat macam Guns biasa. Bukkk! Satu satu kena buang di tepi bangunan. Jacket dorang kena ambil.
YOU ARE READING
SHADOW OF THE DARK [ Sabahan Slang]
Algemene fictieIryne Change Her Life By Becoming The Leader Gangster's Secret Woman. Iryne Mengubah Hidupnya dengan Menjadi Perempuan Simpanan Ketua Gangtser. " When The Baby Is Born, You're Free..." " Selepas Anak Saya Dilahirkan, Kau akan Bebas.." Ikuti Kisa...