SHADOW OF THE DARK By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 24: HOPING FOR THE BEST"Stop That.." saya bilang. Shadow Senyum.
"Macam mana? Ada hadiah saya kah? Kau suruh saja saya tembak mana mana, tak payah letak nombor. Biar saya tembak random. I can be your assistant now. You don't have to hide me anymore." Dia bilang.
Gulp! Saya masih terkejut. Saya merangkak and Pigi dekat dia. Saya ambil tu Gun di tangan dia terus saya kiss dia. Shit! I really love her. Shadow tolak saya and tarik saya berdiri. Dalam bangunan masih ada riuh orang bergaduh. Dia bawa saya masuk dalam kereta. Brooommmmm!! Kami tinggalkan tu tempat.
"Kau tau kah saya risau mau mati lepas kau hilang di rumah. Shadow! Don't do that again please. You will never know what i am going to do if it's happen again." Saya bilang. Dia Hugged saya terus dia Duduk di pangkuan saya masa saya sedang Driving.
"I miss you." Dia bilang. Husky little Voice. Yang buat saya Selalu Terbuai. Dia kiss and Kiss saya, Saya tidak tau lah kalau saya Lost control masa driving. Saya rasa saya sanggup mati dalam keadaan macam tu. Nasib Highways jalan lurus saja masa tu. Oh Great! She keep on kissing me sampai saya bawa kereta dari 100km/ Jam jadi 40km/ Jam saja.
MEETING ROOM
Bangg!! Morfin lepaskan tembakan sama Tu Ketua Bodyguard di depan dia. Griffin sama Group Leader yang lain semua geleng kepala. Uncle somai duduk di lantai dekat pintu, Ada Luka tembakan di tangan dia.
"Macam mana Dark boleh lari..? Kau ada di sini, dia kena ikat pun boleh terlepas kah? Baru berapa minit kami masuk bilik sebelah? Somaii!!" Morfin teriak. Uncle Giggly duduk sambil minum wine. Tu dua orang perempuan yang ikut Uncle somai tadi sekarang layan Uncle Giggly pula. Dorang massage leher Sama bahu Uncle Giggly.
"Uhukkkk! Uhukkk! Dia terlepas pun saya tidak tau macam mana Morfin. Dia bangun, terus rebut Gun dari Bodyguard, saya duluan dia tembak! Dia bawa lagi satu Bebeh saya!" Bilang uncle somai pegang luka di tangan dia.
"Hmmm! Mesti dia dalam perjalanan balik pigi rumah presiden! Suruh orang kita Kejar selagi mampu. Kalau tidak dapat pun, it's okay! Blake masih ada di tangan Holulu!" Bilang Morfin. Dorang angguk kepala.
"Be ready Guys. Malam ni perlu get ready untuk event penting esok. Semua sudah tau position kamu. Saya Tunggu Good news! Griffin! Pastikan orang kau buat kerja bagus!" Awal awal morfin bagi warning.
"Don't worry Presiden Morfin. Dorang pembunuh terlatih. Professional. Dorang tau lah buat kerja dorang. Jangan risau lah. Mati saja Tan Sri Gopoh, Presiden Darker akan jadi luluh. Kuasa dia sudah tiada." Griffin bilang.
"Anything that i can help..?" Bilang Si Giggly.
"Senjata yang kau tunjuk tadi pun cukup okay sudah tu. Saya akan suruh orang saya guna tu. Saya yakin, satu peluru sudah cukup untuk bunuh Tan Sri!" Griffin bilang. Giggly senyum. Dia minum wine dia. Uncle Somai pelan pelan bangun. Darah menitis di tangan dia.
YOU ARE READING
SHADOW OF THE DARK [ Sabahan Slang]
General FictionIryne Change Her Life By Becoming The Leader Gangster's Secret Woman. Iryne Mengubah Hidupnya dengan Menjadi Perempuan Simpanan Ketua Gangtser. " When The Baby Is Born, You're Free..." " Selepas Anak Saya Dilahirkan, Kau akan Bebas.." Ikuti Kisa...