sabah hizla yerimden firladim . zaten hergun boyle yapirim ya ben :)
bu sefer anneme seslenmeden evden ciktim sonra da servisi beklemeye basladim.ben servisi beklerken engin den mesaj geldi.
''her zaman ki gittiğimiz kafeye gel cansın da yanimda hizli ol seni bekliyoruz''
yine ne karistiriyor bunlar !! zaten herşeyden en son benim haberim olur ya ....
servisi beklemeden yürümeye basladim.
cafenin önune geldiğimde Cansın ve enginin yaninda yasin abi de vardı.
yasin abi cansinin abisi. beni çok sever bende onu çok severim abi kardeş gibiyiz . bütün herseyimi bilir ve sürekli bana yardimci olmaya calisir.
kapinin önünde biraz bakindiktan sonra içeri girdim.
''gunaydin''
''gunaydin''
''ne oldu niye burdayiz''
''kanki ben yolculukta size eşlik etmek için burdayim . ama istemezseniz gelmem '' dedi engin.
''ne yolculuğu ben hiçbirşey anlamıyorum''
cansin bana dondu ve konuşmaya başladı.
''yarışmaya yaptigimiz kayit kesin olarak kabul edilmiş . İzmiree kaciyoruz..''
önce yutkundum sonra
''ne izmire ...''
''evet İzmire kaciyoruz.......''
saskinliktan 5-10 dakika hic konusmadim . sonra yasin abinin bagirmasiyla kendime geldim.
''Başakkkkk burada misin ''
''hııhhhhhh''
''ben biletlerinizi hallettim size bir bahane bulmak kaldi sadece''
''a-ama b-ben bilmiyorum ''
''bilmeyecek bisey yok basak bu yarisma bizim için çok önemli bunu bil yeter''
yok artik ya .. anneme karsi cikarim ama bu kadarda değil ondan habersiz 5 adim öteye gidememki ben... cansin çok büyüttü bu olayi..
gidecekse de kendi gitsin ben hic bir yere kipirdamiyorum ...
''ben hic bir yere gitmiyorum ''
''nasil ya ''
''cansin biliyorum çok calistik hatta bu yarışmaya katilmayi ben senden daha çok istedim ama olmaz anla beni''
''ya bu yarışmaya katiliriz benimle İzmire gelirsin yada artik Cansin diye bir arkadasinin olmadigina kendini alistirirsin .''
ohaaa ....................
iyide ben simdi ne yapacagim eğer annemi dinlemeyip İzmire gidersem bir daha eve adimimi atamam .... eğer cansinla birlikte gitmessem de bir daha benimle asla konuşmaz cansinin huyu bu çünkü ... offf ya biri bisey soylesin ben ne yapacagim simdi.... evden kaçmakta neymiş yaaaa......
''ben gidiyorum biraz islerim var ''
''nereye ''
''işlerim var dedim cansin ''
''iyi aksam ararim ve son cevabini alirim senden iyi düşün bizim en büyük hayalimizin bir adimini atmak uzereyiz ''
''hıhı''
yolda tek basima yürümeye basladim . annem benim icin çok değerli . ne kadar çok tartissakta. o benim herseyim.
ben onu kiramam ki ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER PEŞİNDE
Fiksi RemajaSizinde hayalleriniz vardır dimi? Onlardan vazgecemeyeceğiniz kadar değerli... Benimde hayallerim var gerçekleştirmek için çabaladıgım ... Ama; Bazen hayallerinize karışmak isterler hayatınıza karışmak isterler Bu yolda önünüze bütün engelleri koy...