6.bölüm (bu da ne demek )

348 19 0
                                    

bu bölümü burcu güneşin "aşkın beni baştan yazar " şarkısını dinleyerek okumanızı isterim.

doktor hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp gitti amacım onu tehtit etmek değildi. sadece cansınla biraz fazla ilgilenmesini istiyordum çünkü onun buna ihtiyacı vardı . onun hayalleri olmassa o bundan sonra yaşayamazdı ki . herkesin hali berbat herkes bişeyler düşünüyor ama kimsenin onları iyileştirmeye gücü yetmiyor.

engin in durumunun iyiye gitmesi bile beni sevindiremiyordu. cansın ın düzelmesi için herşeyimi verebilirdim.  keşke o gün onun yerinde ben olsaydım. onun bu halde olması beni mahvediyordu. saat 22.00 olmuştu .aras eve gitmişti bense hastaneden gittmemek için çok ısrar ettim bunun üzerine hemşirenin yardımıyla koluma serum takılan odada annemle birlikte kalmaya karar verdik . annem koltuğa uzanmış üstünede ince bir örtü örtmüş uyuyordu .

bense gözlerimi kapatmaya kalksam ikiside gözümün önünde canlandığı için uyuyamıyordum. kalktım ve ayaklarımın ucuna basarak dışarı çıktım. yogunbakımın önüne geldiğimde gözlerim doldu ve kendimi daha fazla tutamadım. yanaklarım yavaş yavaş ıslanmaya başlamıştı bile...ikiside sadece herşeyden habersiz uyuyorlardı... dışarıda neler oluyor hiçbirşey bilmiyorlardı. 

kalkın lütfen herkes sizden ümidini kesmeden kalkın ..ben size inanıyorum . artık fazla bekletmeden kalkın..gözlerimi çevirip etrafa bakmaya başladım. o sırada arasın bana doru yaklaştıgını farkettim.niye geri gelmişti ki?

"niye geldin"

"uyku tutmadı seninde uyumadıgını tahmin ettim ve geldim"

"hiçbir düzelme yok aras . neredeyse herkes umudunu yitirecek ..bilmiyorum ya cansın bundan sonra ko..."

"hayır sakın böyle düşünme eminim ikiside iyileşecek ben inanıyorum. "

sessiz kaldım .hiçbirşey söyleyemedim. kalbim ne kadar inansada aklım bunu kabul etmiyordu.

"hadi biraz dışarı çıkalım burda oldukça daha da canın sıkılacak gel" dedi.

birlikte dışarı çıktık.hastanenin önündeki bir banka oturduk. ikimizde 3 dakika boyunca hiç konuşmadık.ama ben kendimi tutamadım ve konuşmaya başladım.

"biliyor musun ? aslında senden benimle bu kadar ilgilenecegini beklemezdim."

benden boyle bir soruyu beklemediği için oldukça sasirmisti . ve bir kaç dakika boyunca hic konusmadi.

''seyyy hani üzgün olduğun için ................... bilmiyorum ''

''gizem senden hoslaniyormus sanirim ama sen onu umursamiyor mussun ?''

''ahh evet öyle ''

''gizem çok itici bir kiz bence ... ben onu kertenkele ye benzetiyorum  .''

biranda yüzüme saskin bir şekilde bakti.

''ama hakliyim ''

bana baktı ve gulumsemeye başladı.

'' niye gülüyorsun ?"

ben bunu dedikten sonra iyice gülmeye başladı .

''aras niye guluyorsun diyorum''

ayrıca ona bunlara söylerken bende guluyordum .

''çok garip bir kızsın ''

''nee!!"

ikimizde kahkaha atarak gülmeye basladik.

                                                                             

                                                                                                    **********

sabah uyandigimda kafam arasin omzundaydi . hemen kalktim . sanirim aksam burada uyuya kalmistik . ya annem !! annem bizi gormusmuydu ?

yavaşca arasa dokundum .

''aras hadi kalk.''

çocuktan tık cikmiyordu. amma da agir uykusu varmis be ... ben bu kadar uyumuyorum.

''aras hadi kalk diyorum sabah oldu.''

elini yavaşca yüzüne götürdü. sonra da gözlerini ovcaladi ve bana bakti.

''sana da gunaydin .''

''çok agir bir uykun var ''

''öyledir ''

''hadi gidelim belki durumlarında bir düzelme vardır .''

birlikte kalktik ve büyük bir umutla hastaneye girdik. allahım küçük bir gelişme bile bizi çok mutlu eder sadece küçük bir gelişme ......

hızla hastanenin koridorlarında yürümeye başladık yoğun bakımın önüne geldiğimizde annem , şengül teyze ,asım amca ve enginin anne ve babası doktorla konuşuyorlardı hızla yanlarına yaklaştık. 

" son kontrollerimize göre enginin durumu oldukça iyiye gidiyor .."

"allahım sana şükürler olsun."dedi birgül teyze 

sonra şengül teyze araya girdi.

"cansın nasıl peki"

doktor önce bir kaç dakika boyunca hiç konuşmadı .sonra da cevap verdi.

"cansın bizi çok zorluyor . yani durumu aynı hiçbir değişiklik yok yarın engini uyandıracağız ama cansın için aynı şeyi söyleyemem."

nasıl ya ? yani cansın ?

şengül teyze hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı . nasıl olur ya ? nasıl iyileşemez nasıl hiçbir ilerleme olamaz ?gözlerimden akan yaşlar yanagımı ıslatmakla kalmayıp yakıyordu. yapma cansın lütfen yapma ben senin ne kadar güçlü bir kız olduğunu biliyorum kalk hadi artık lütfen arkdaşım bırakma bizi .....

yavaşça yere çöktüm. ellerimi kafama koydum ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. aras da yanıma oturdu ve biliyor musunuz arasında gözünden bir damla yaş geldiğini gördüm ......... peki bu ne demek ?

HAYALLER PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin