7.bölüm (yok artık)

330 14 0
                                    

aras ın gözünden yaş gelmesi kafamı karıştırmıştı aslında cansın iyi bir kız . sanırım onun için üzülmüş olmalıydı. tabi kide aras ı cansından kıskanacak değildim helede şu durumda.......

cansın ın durumu hiç iyiye gitmiyordu. doktor arkasını dönüp giderken bana yardımcı olan hemşire koşarak doktora bagırıyordu

"doktor beyyyy"

doktor arkasını döndü ve şaşkın bir şekilde bakmaya başladı.

"ne oldu duygu hemşire ?"

"hocam cansın ın sonuçlarına tekrar bakmanız gerekecek çünkü kan degerleri gayet normal sonuçlarda ise yüksek olduğu yazıyor ayrıca boyun ve boğazda olan yaralanmalar ise iyileşebilir derecede yani bu da sonuçların yanlış olduğunu kanıtlıyor   "

doktor acayip derecede şaşırmıştı .

"nasıl olur bu yani bana gelen sonbuçlar yanlış mıydı ? duygu hemşire buna her kim sebep olduysa bul ve yanıma getir ."

doktor üzgün ve utangaç bir şekilde şengül teyzenin yanına yaklaştı.

"inanın çok üzgünüm şengül hanım . buna her kim sebep olduysa eminim gereken işlem yapılacak" dedi.  ama yine de bu şengül teyzeyi sakinleştiremedi.

"bu affedilemez bir hata siz bir doktorsunuz nasıl sonuçları gerektiği gibi incelemezsiniz ? evet söyleyin benim kızım sizin yuzunuzden eğer konusamassa bunun bedeli agir olur doktor ''

şengül teyze sanki ateş puskuruyordu .ama hakliydi . bir doktorun sonuçları incelerken gereken ilgiyi göstermesi gerekirdi . ayrıca bu iste bir is olmali engin in sonuçları karismadigina gore nasıl  cansın ın karisa bilir ? bu sanki cansın a kasıtlı yapilmis bir şey gibi gözüküyor ama ben tabi ki bunun peşini birakmayacagim . aras un kolundan tutup çektim.

''neler oluyor başak ? nereye gidiyoruz ''

''işimiz var yürü !''

önce asagiya indim sekreterin yanina gidip sonuçların diktiği yerin nerde olduğunu öğrendim . sonra oraya gittim . tam kapinin önünde beklerken duygu hemşire dışarı çıktı .

''siz niye burdasiniz ?"

''duygu abla seninle konuşmam gerekiyor.''

''konusalim ama beni bekleyen hastalar ve ilk basta da cansın var''

''tamam hemen söylüyorum bence cansın ın sonuclarini birisi değiştirmiş ve ayrıca sonuçlar değiştirilse de bunu doktorun farketmiş olması lazim yani bu iste birinin parmagi var ''

önce gulumsedi sonra konuşmaya başladı .

''başakcım biliyorum bunlar çok fazla tesadüf . emin ol ben bunu arastiracagim .''

''gözlerine masum bir şekilde baktim''

''simdi birlikte yapsak ''

''ama...''

''lutfenn kenara kayitlarina baksak anlariz zaten ..''

''tamam tamam ama aksam saat 22.00 de yapacagiz bugün  nöbetçi de benim zaten sorun olmaz anlastik mi ?''

''iyide bugün nöbetçiysen niye simdi burdasin aksam gelmen gerekmez mi ?''

''Cansın için burdayim hadi siz gidin ben aksam anlatacagim hadi ''

''tamam ama söz mu ''

''söz söz hadi benim isim var ''

oldu bu is aksam bunu yapanin kim olduğunu öğreneceğiz . aslında her kimse sanirim elimden kurtuluşu olmayacak .

HAYALLER PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin