16.bölüm (ver elini izmir )

245 9 0
                                    

Merhabalar ....

öncelikle uzun zamandır yazmadığımı biliyorum ve bugün de  kısa bir bölümle karşınızdayım.

lütfen kusurlarımı sessize alın ..

Biliyorum ki uzun zaman sonra iyi ve uzun bir bölümle karşınızda olmam gerekir di ama DESIREE 'yi de yazmak zorundayım ikisini de aynı anda yazmak kolay olmuyor ..Diğer bölüm çok iyi ve uzun bir şekilde karşınız da olacak ..

Yorumlarınız ve votelerinizi bekliyorum...

hepinizi öpüyorum  ;)) xoxoxo

''başak kızım kime diyorum ben ?!?''

''hıhhhh''

''kumandayı verir misin ?''

''al .. ''

dedim ve kumandayı uzattım .

''ben odama çıkıyorum .''

''niye ? bak güzel bir film başlayacak birlikte izleyelim .hem sen niye erken yatıyorsun yarın tatil ''

''çok sordun be anne ...'' dedim tam kalkacaktım ki annemle güzel bir keyif yapmanın iyi olacağını düşündüm.

''anne??"

''söyle ''

''Rezzan teyzeyle siz yakın arkadaşmıydınız ?''

''evet yani yakın arkadaştık niye sordun ?''

''amaan anne ya öylesine sordum ''

''iyi tamam bişey demedim.'' dedi sonra biraz bekledi ve gülümseyerek bana baktı.

''Doruk nasıl çocuk ?''

''banane doruktan ''

''üfff be sana da bişey denmiyor ''

''anne ben cansınla aras konusunu konuştum.''

''eee ne dedi ?''

''şeyyy-''

sözümü bitiremeden  telefon ötmeye başladı .

CANSIN ARIYOR !!

kalktım ve mutfağa doğru ilerlemeye başladım sonra da telefonu açtım.

''söyle kanki ''

''hazırlandın mı ?''

''cansın bu konuda çok ısrar ettin !!''

''hadi ama başak git şimdi küçük bir çantaya bütün ihtiyaçlarını koy yarın izmirdeyiz ona göre''

'' cans-''

dıt dıt dıt ! inanmıyorum telefonu yüzüme kapattı. Niye benim sözüm dinlenmiyor ki ya !!

zaten nasıl kaçacağımızı bile bilmiyoruz !!

hemen odama çıktım . sonra da kıyafetlerimi  küçük bir çantaya tıkıştırdım .

'' diş fırçasını koydum . ceketlerimi koydum . tamam ''

bunca isimin arasında bir de durmadan çalan telefonu açmaya çalışmak gibisi yok..

ENGİN ARIYOR !!!!

''alo''

"seni dinliyorum engin''

''yarın izmire gidiyor musunuz ?" dedi ses tonu oldukça sert ve keskin çıkıyordu.

"evet gidiyoruz"

"peki iyi yolculuklar size kendinize dikkat edin "

"şeyy -- teşekkürler"

"görüşürüz"

"görüşürüz"

telefonumu kapattım sonra da gözlerimi ..

Bazen sevdiğimiz için herşeyi göze alırız .. Bazende hiçbir şeye karışamayız .. Bazen severiz ama sevilmeyiz ..Bazen beklesek de gelmeyeceğini biliriz... Bazen pes etmek gerekir ama biz vazgeçmeyiz.. Bilmeyiz işte bazen bilemeyiz..Kendi yanlışlarımızı doğru biliriz ..Aklımızı zorlarken kalbimize dokunamayız .....

Belkide biz aşkı anlayamayız biz bir kuklayız iplerimizde ellerinde ...

Kalktım ve herzaman başucumda duran arasla fotografımı çıkardım . Aslında o fotografta engin ve cansın da vardı .AMA ben üzerinde biraz çalışma yapmıştım :))

Ben ona gülen gözlerle bakarken o boş boş etrafa bakıyormuşş.. Sanırım Artık arası bir kenara gerçekten atmam gerekiyor .

bay ukala ya biraz zaman ayırsam iyi olurdu .Ama Cansın da kendini ona kaptırdı...

Sanırım hayatla eskilere dayalı bir kan mevzumuz var ...

Kendimi yatağıma attım . Çarşafımı da kafama kadar çektim..

uyku zamanı...

Yarını düşünüyordum. Acaba neler olacaktı? 

Delilik yapmadan duramayan ben aynanın önüne geçtim ve sanki arasın gözlerine bakarmış gibi aynaya baktım sonra da onunla konuşurmuş gibi güzel sözcükler saçmaya başladım .. tabiki sonra kendime geldim ..

oysa iki dakika önce arası bir kenara atmaya çalışıyordum.

bunca olan olaydan sonra İzmirde gitme risk i çok fazla ama cansına bunu anlatmak imkansız ..

Anlaşılan yarın büyük gün umarım herşey yolunda gider .

Yarın izmirdeyiz ..

Ver elini İzmir ...

HAYALLER PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin