15.bölüm (oldu mu şimdi ? )

257 9 2
                                    

sabah uyanır uyanmaz servise bindim . sonra da cansın ı aldık ona sıkıca sarıldım nasıl da özlemisim keretayı :-)  

yanıma oturdu.

''başak kanka çok özledim seni aslında bunu diyeceğimi hiç düşünmezdim ama sanırım okuluda özledim ...''

''yapma şunu cansın ben okuldan kacmak için neler yapıyorum senin dediğine bak :-) ''

''enginin yüzünü bile görmek istemiyorum.''

"şaka yapmış ne var ki bunda ?''

''yapmadan şaka falan hem sen boyle bir şaka yapılabilecegine inanıyor musun ? ''

kafamı iki yana salladım .

''anlayamıyorum sizi artık hiçbirşey eskisi gibi değil cansın ve kimsede eskisi gibi değil .''

dedim sonra da devam ettim.

''ayrıca gizeme dikkat etmelisin yani hani ben yokken onunla konuşma ''

''niye boyle bisey yapıyorum ?"

''öyle yapmalısın çünkü hastaneden yeni çıktın beni soru yağmuruna tutma ''

''tamam ya bisey demedik.''

biz konuşurken serviste okulun önüne gelmişti . servisten inerken herkesin gözü cansının üstündeydi .özelliklede arasın cansına bakışları canımı acıtıyordu. yanımıza yaklaştı ve dansına gülümsedi .

''günaydın cansın '' dedi sonra da kafasını bana çevirdi .

''günaydın başak ''

sağol ya bana demiş bulundun işte .....

''günaydın ''

onları yanlız bırakmak istemiyordum ama aras ın arda bana attığı bakışlar benim gitmemi ister gibiydi. yavaşca yanlarından ayrıldım. ben merdivenleri yavaş yavaş çıkarken cansın koşarak kolumdan tuttu.

''kızım niye ayrıldın yanımızdan ?ben senin için konuşuyordum arasla niye gittin hemen ?"

''bilmem ''

''ne acayipsin ya ?! ''

sınıfa girdiğimde engini gördüm sıra koymuş kafasını yatıyordu.ben yanına yaklaşırken cansın kolundan çekti sonra da fısıldamaya başladı.

''kızım ne yapıyon sen ya ?!? yürü aşağıya inelim..''

''engini almadan inmeyelim''

sinirli bir şekilde bana baktı ama ben yine de enginin koluna vurdum. kafasını kaldırdı.

''kalk Uykucu yeter uyuduğun zaten kaç gündür uyuyorsun.''

''off be kızım hiç rahat bırakmıyorsun ya !''

''kalk hadi aşağıya iniyoruz ''

engin ayağa kalktı ve  birlikte aşağıya indik . Gözüm Doruğu arıyordu. nedense  hicbir yerde yoktu iyi de nerde bu çocuk ?! Aslında banane ya !

sınıflara çıkarken biri kolundan tuttu arkama döndüğümde doruk olduğunu anladım . sonra konuşmaya başladık biz konuşurken bütün kızların gözü doruğun üzerindeydi .

eeee tabi yakışıklı çocuk yani ....

''günaydın ''

''günaydın ''

''nasılsın ?"

''iyiyim sen?"

''idare eder işte''

HAYALLER PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin