'' engin sen doğru mu söylüyorsun ?''
''kızım senn salak mısın şaka maksadilya söyledim. ben ikinize de karsi boyle bisey hissedemem ki.. ..... ''
''sonra ne oldu peki?''
'' iste ben bunu söyleyince sasirdi. boyle birseyi beklemiyordu. 'engin biz sadece arkadasiz 'dedi .sonra arabadan inmek istedi. ama ben izin vermedim . şaka yaptigimi söyledim. ama beni dinlemedi . kapiyi acmayacagini düşünerek hizlandim sonrada iste kaza yaptik. ''
''inanmıyorum sana ''
''sende inandin demi ?''
''kim inanmaz ki engin?''
''offff ufacik bir şaka bizi buraya getirdi iste ''
''siz manyaksiniz ''. dedim ve ayağa kalktim.
odanin boyunu enini adimlarimla bir güzel ölctüm . sonra da yatağa uzandim . enginde gözlerini kapadi.
bu yapılan eğer şaka ise eminim eşek şakası değil kesinlikle at şakası..........
______________________________zzzzzzzzzzzzz___________________________
uyandıgimda ilk engine baktim benden önce kalkmisti....
''gunaydin uyuyan güzel ....''
''gunaydin nasilsin ''
''bomba gibiyim az sonra ayağa kalkarim ''
''saçmalama .... o kadar da değil ..ben bi cansına bakıp hemen geliyorum.... ''
''durumunu öğren ''
''tamam''
enginin cansın dan haberi yoktu yani şarki soyleyemeyecegini falan bildiği yoktu. anlaşılan o nun uzulmemesi için soylememislerdi . kalktim ve disariya ciktim. duygu hemşire ve doktor yoğun balina giriyorlardı. bende yoğun bakimin penceresine yaklastim ve onlari izlemeye basladim . önce serumuna bir iğne sıktılar ve sonra cansina bakmaya başladılar 5 dakika sonra cansin gözlerini acti .canim benim . bende tabi pencerenin önünde hem gülümsüyor hem de yerinde duramiyordum.
duygu hemşire ve doktor cansınla konuşmaya calistilar . sonra da ona bakip gulumsediler. basarmisti. zaten ben ona inaniyordum .duygu hemşire disariya dikti hemen yanina yaklastim. cansınla kaç gündür konuşamamak kaç gündür ona dokunamamak çok kötüydü bunun için yanina girmek için izin alacaktim . belki izin vermezdi ama sansimi denemeliydim.
tam yanina yaklasacaktim ki telefonu caldi . ilerledi ve telefonla konuşmaya başladı. zaten bende sans yok ki ....konusmasinin bitmesini bekledim bir kaç dakika konuştuktan sonra telefonu kapatti. sonrada yanina yaklasti.
''duygu abla dansının yanina girmek istiyorum lütfen kabul et''
''seni kırmak istemem basakcim ama daha yeni uyandi herşeye karsima tedbirli olmaliyiz....''dedi
sonra da tekrar
''şarkı söyleyebilmesi için '' dedi
bende ısrar etmedim . duygu hemsireyle konuştuktan sonra telefonun çalmaya başladı .
ANEY ARIYOR !!!
''efendim anne ''
''engin nasil annecim ? cansın ın durumunda bir değişiklik varmi ? sen rahat uyudun mu?''
kendimi cevap makinesi gibi hissettim .tamam yani soru sorulursa annemde çok abartiyor yaaa....
''engin iyi ayrıca cansın ı da uyandirdilamr .ben de rahat uyudum ....oldu mu anne ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER PEŞİNDE
Teen FictionSizinde hayalleriniz vardır dimi? Onlardan vazgecemeyeceğiniz kadar değerli... Benimde hayallerim var gerçekleştirmek için çabaladıgım ... Ama; Bazen hayallerinize karışmak isterler hayatınıza karışmak isterler Bu yolda önünüze bütün engelleri koy...