Uzun zamandır yazamıyorum ...
kusurlar bağışlanır ama dimi :|
umarım bu bölüm hoşunuza gider ..
voteslerde ve yorumlarda değişiklik olmaması için hiçbirşey yapmıyorsunuz
emeğe saygı diyorum ama hala bir değişiklik yok
umarım bu bölümde böyle olmaz :((((
multimedya da bakın ne var ;)
sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım sonra sehpanın üzerinde duran saati elimle kapatmaya çalıştım .Gözlerim yorgundu hâlâ uyumak istercesine çarşafı kafama kadar çektim fakat bu seferde telefonun çalmasıyla kafamı kaldırdım . uyanmak için bir sürü nedene sahiptim yani ...
CANSIN ARIYOR !!
telefonu elime aldım ve gözlerimi ovcaladım. Harfleri karışık görsemde cansının aradıgından emin bir şekilde telefonu açtım .
''biran önce ne diyeceksen söyle çünkü uykum senin yüzünden yarım kaldı anlatabiliyor muyum ?!"
''Başak neyden bahsediyorsun yoksa sen hâlâ yatakta mısın ?! Bugün izmire gidiyoruz unuttun sanırım inanmıyorum sana ''
arkadan doruğun da sesleri geliyordu. Demek bay ukala erken uyanmakta gayet successful :))
" İzmir mi .. off ya tamam hazırlanınca nereye geleyim ?"
"mümkünse hemen hazırlan ve 20 dakika içinde Stoker Cafenin önünde ol hadi bayy "
şimdi kalkacağım sonra üzerimi giyeceğim sonra cafenin önüne gideceğim falan bunlar çok iş ama yaa ..
Bendeki kapasite belli niye çok zorlar ki bu insanlar : /
üşene üşene ayağa kalktım önce lavaboya ugradım . malum bi hatır soralım dimi :)))
odama geldim sonrada dolabı açtım ve bakınmaya başladım.ama ne kadar bakınsamda giyecek hiçbisey yok :(
bütün giysileri döktüm ve hepsinin içinden kot şortumu buldum sonrada cansından çaldığım beyaz tişörtü elime aldım ve hepsini geriye dolaba yerleştirdikten sonra ütüye başladım .
şaka yapmıyorum ben ütü yaparım yani belki genelde yapabilirim yada yapmaya çalışırım her neyse :))
ütüyü yaptıktan sonra ellerimde kolumda bazı yanıklar olsada ütüyü bitirebilmiştim . Hızla hazırlandım ve önce aşağıyı kontrol ettim şimdi de anneme anlamlı bi yalan bulmalıydım . oda da dönmeye başladım.
acaba ben evi terk ediyorum mu desem ? yok canım :)))
yada 2gün beni aramayın mı desem ama oda olmaz ... ne desem acaba ..???
odanın içinde dolanmaya başladım mesela artık odamın boyunun kaç metre olduğunu biliyorum . yatağın üzerine oturdum eğer 2dakika içinde bir yalan bulamassam cansın beni öldürecekti.
ahanda buldum. Buse .. Buseye yatılıya gidiyorum desem belki inanır hemen valizimi balkondan aşağıya fırlattım . sonrada elime sırt çantamı aldım . Aşağıya yavaş adımlarla indim .Annem ortalıklarda yoktu. salon da biraz gezindim. Sonrada mutfağa geçtim . annem eline kalın bir kitap almış . Sanırımbaşkakitapbulamamış ... sandalyeye oturmuş onu okuyordu. Yanına yaklaştım bana doğru baktı sonrada elindeki kitabı masaya koydu.
''Başak sen uyandın mı gerçekten yoksa ben halüsinasyon mu görüyorum ?''
''yok annecim çok net ve hd bir şekilde görüyorsun beni''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER PEŞİNDE
Teen FictionSizinde hayalleriniz vardır dimi? Onlardan vazgecemeyeceğiniz kadar değerli... Benimde hayallerim var gerçekleştirmek için çabaladıgım ... Ama; Bazen hayallerinize karışmak isterler hayatınıza karışmak isterler Bu yolda önünüze bütün engelleri koy...