"gizem bak sakın bunu---.... kimse bil- meyecek anladın mı?"
"yapma ama başak... ben sır tutabilirim ama iyi anlaşırsak bu da senin elinde demi ?" beni yan tarafa dogru yavaşça itti ve kapıyı açtı .
"bu senin elinde unutma"
ne yapacagım ben şimdi ? bunu eger cansın ögrenirse herşey kötü olur.... bi r yolu olmalı bunun en azından gizemi durdurmanın bir yolu olmalı cansın bunu ögrenmemeli... birinin bana yardım etmesi gerekiyor .... buldum duygu hemşire .....
okul çıkışında hızla servise bindim ve eve gittim. eve girdiğimde annem televizyon izliyordu. ben kapıyı açınca arkasını döndü.
"hoşgeldin başak. hadi üstlerini degiştir cansın ı ziyarete gidecegiz hızlı ol .."
"tamam anne " dedimve hızla odama çıktım. önce kıyafetlerimi değiştirdim sonra da aşagıya indim.
"başak açmısın bişeyler yemek ister misin ? "
"hayır anne hastaneye cansın ın yanına gitsek iyi olur çok merak ediyorum. " hemen dışarı çıktım bir taksiye atladık . hastaneye geldiğimizde duygu hemşire ortalıklar da yoktu. acaba nerdeydi? cansının odasına girdim . şarkı dinliyordu. bogazındaki bandajı çıkarmışlardı. acaba ?
"cansın nasıl oldun ?"
" iyiyim kanki sana bir süprizim var ."
"neymiş o süpriz ?"
"sesim 2 gün sonra eski halini alabilecekmiş yani yarışmaya gidebiliriz ."
"saçmalama cansın hem başvurumuz iptal edilmiştir."
"hayır başak iptal edilmemiştir . "
" cansın anlamıyorum seni saçmalama lütfen sen bu haldeyken nereye ? "
arkamdan biri yaklaştı ve
" tabi ki de 3 gün sonra izmirdeyiz başak hazırlan " o da kimdi ? hızla arkamı döndüm ve engini gördüm. inanmıyorum ayağa kalkmıştı yasin abi koluna girmişti her ihtimale karşı ...
"enginnn !!" sıkıca sarıldım .
" kankim çok özledim seni"
"bende çok özledim . okuldan çıkar çıkmaz yanınıza geldim ."
"aferin sana " yasin abi engini yavaşça koltuğa oturttu. sonra kendiside yanına oturdu. sonra annem ve şengül teyze içeriye girdiler. bende onların gelmesini fırsat kolladım tabi :)
" nasılsın şengül teyze ?"
"iyiyim fıstıgım sen nasılsın ?"
"bende iyiyim şengül teyze ben lavoboya gidip geliyorum. " dedim ve dışarı çıktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER PEŞİNDE
Teen FictionSizinde hayalleriniz vardır dimi? Onlardan vazgecemeyeceğiniz kadar değerli... Benimde hayallerim var gerçekleştirmek için çabaladıgım ... Ama; Bazen hayallerinize karışmak isterler hayatınıza karışmak isterler Bu yolda önünüze bütün engelleri koy...