''istemiyorum ben kızımın bu hastanede tedavi edilmesini başka hastaneye nakledin. duydunuz mu beni???''
asım amca çok sinirlenmişti. doktora bagiriyordu . bense yikilmistim . aras tutmasaydi dusecektim. boyle birşey olamazdi . biz neler hayal ederken basimiza neler geliyordu . kalp atislarim gittikçe hizlaniyordu bir kaç dakika sonra gözlerim kararmaya başladı sonrasini ise hatirlamiyordum. gözlerimi actigimda kendimi kolunda serum bagli bir şekilde buldum . yanimda aras ,annem ve babam vardı. sanirim bayilmistim.
duyduklarım hala kulaklarimdaydi .... kendimi çok kotu hissediyordum . kaybetmeyi hicbir zaman sevmedim . ama simdi biz kaybetmiş sayiliyoruz . ihtimaller le konusuyor doktor . kesin bir yanit vermiyor . eğer engin duzelmesse eğer cansin bir daha şarki soyleyemeyecekse bu hayatta yasamanin ne anlami var ki ...
gözlerinden gelen yaslar durmak bilmiyordu .
''iyimisin kizim ''
''.........nasil olmami bekliyorsunuz ?"
ne anneden ne de babamdan hic ses cikmadi. sessizliği aras bozdu.
''ben asagidan sana yiyecek bireyler getireceğim sabahtan beri hic birşey yemedin .''
kafami çevirip saate baktim 13:00 di karnimi aç hissetmiyordum.
''hayir aras istemiyorum ac degilim''
dedim. aras da fazla israr etmedi .
''cikarsinlar şu kolumdaki serumu cansin ve enginin yanina gitmek istiyorum ''
''hayir annecim şuan gidemessin biz baktik biraz önce durumlarinda bir değişme yok.. bekliyecegiz''
''yaaa bu hastanedeki doktorlar ne ise yariyor !?! herkes biliyor cansin ve enginin durumunun ne olduğunu niye onlarla daha çok ilgilenmiyorlar.''
" kızım sen merak etme gereken ilgiyi gösteriyorlar .inşallah ikiside iyi olur. dua etmekten başka bişey yapamayız başakcım ."
babam haklıydı. ama duramıyordum işte ..ikisinin de bu halde olması canımı sıkıyordu. anemle babam biray teyzenin durumunu sormak için odadan çıktılar. hiçbirinin durumu iyi değildi. annemgil çıkınca hemen arasla konuşmaya başladım.
"aras nasıl olmuş bu kaza anlat artık hadi"
"dün cansın seninle konuştuktan sonra engin aramış 'kanki arabanın anahtarını çaldım . seni almaya geliyorum sakın başak a haber verme şimdi mızmızlanır ' demiş. cansın da bunu duyunca gizlice evden çıkmış işte sonra da olan olmuş. iyi ki sen yoktun yanlarında ."
"ne ?!"
"yani hani şeyy sen de olsaydın daha kötü olurdu .....şuan ne dediğimi bile bilmiyorum kusura bakma"
"önemli değil ama yine de sağol."
yemezler aras bey yemezler . sana inanacak kadar güzel yapmaya çalıştığın laflarına inanacak kadar gerizekalı değilim. iç sess böyle durumlarda devreye geçiyor işte bence de haklı hemde sonuna kadar... öfff ne diyorum ben yaaa .. yine saçmalamaya başladım... engini cansını merak ediyorum ...şu serum hemen bitsede yanlarına gitsem burda ellerim kollarım bağlı kalmak kadar kotu birşey olamaz.
kendimi çok ama çok çaresiz hissediyorum.allahım yardım et lütfen ....bizim hayallerimiz önümüzde bizi bekleyen neşeli günlerimiz var daha . cansın ın beni deli edercesine kızdıracak vakti olmalı ... yardım et allahım . ben onlarsız yaşayamam .. hani çok üzüldüğünüzde kalbinizin yan taraflarında bir acı başlarya işte onu yeni yeni hissetmeye başladım. arasın da çaresiz bakışları kahretmiyor değil. 1 saat sonra nihayet serum bitmişti hemşire geldi ve kolumdaki serumu cikardi . kalkmaya calisirken de beni engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER PEŞİNDE
Teen FictionSizinde hayalleriniz vardır dimi? Onlardan vazgecemeyeceğiniz kadar değerli... Benimde hayallerim var gerçekleştirmek için çabaladıgım ... Ama; Bazen hayallerinize karışmak isterler hayatınıza karışmak isterler Bu yolda önünüze bütün engelleri koy...