19. Bölüm (Seçim)

218 7 8
                                    

Bütün okuyucularımı candan selamlıyorum:)) Bu bölümü merakınızı biraz olsun gidersin diye yazdım .

Sezen finali yapalı fazla olmadı ve ben yine geri döndüm dersler ağır olsada yazmaya devam edeceğim :)))

iyi okumalar ...

Tam 10 dakikadır kapıda hareketsizce anneme bakıyordum. Bu hiç beklemediğim bir durumdu. Bütün hayallerim bu şekilde suya düşmemeliydi. Annem sessizliği bozarak konuşmaya başladı. 

"Bana hayatta ilk defa yalan söyledin Başak . " dedi

ve gözlerimin içine bakarak ne kadar kızgın ve kırgın olduğunu hissettirmeye çalıştı. Tabiki de haklı olduğu konularda vardı. Herşeyimde her zaman yanımda olmuştu. Ondan habersiz yaptığım şeylerde de kötü sonuçlar elde ederdim. Ama bende haklıydım . Müziğe olan ilgimi biliyordu ve bunu bildiği halde karşı geliyordu. Ona göre sporla ilgilenmeliydim. Kendime farklı hobiler yapmalıydım. Ama benim bunların hiçbirini istemediğimi kabul edemiyordu. 

Karşısında sessiz bir şekilde duruyordum. Üzgün olduğum yorgun vücudumdan belliydi. kapının koluna tutunarak ayakta durabiliyordum. Konuşmam gerekiyordu. Haklı olduğumu ifade etmeliydim.Yaptığımın doğru olmadığını ama kendime göre haklı olduğum noktaları söylemeliydim. 

Ama sanki konuşamıyordum. Kapıda öylece kalakalmıştık. Bir süre sonra bütün cesaretimi topladım ve konuşma için dudaklarımı kıpırdatmaya başladım. 

"Haklısın anne . Her konuda haklıydın ve hep haklı da olacaksın . Ama benimde haklı olduğum konular var . Kabullenmek istemiyorsun ama ben şarkı söylemeyi çok seviyorum . Buraya gelirken herşeyi düşünerek ve göze alarak geldim . Bence benimle gurur duymalısın anne. " 

Bunları ben mi demiştim bilmiyorum. Nasıl toplamıştım bunları diyebilecek cesareti ? 

Annemin yüz iifadesi bir anda değişti. Önce biraz sessizleşsede sonradan konuşmasına devam etti. 

"Eğer bu sözleri edebilecek cesareti bulduysan bundan sonra bizsiz de yaşayabilirsin demektir . 5 dakika içinde eşyalarını toplayıp gelmezsen artık tek başına olacağını bil . " dedi 

Biranda ne yapacağımı bilemez hale gelmiştim. Arkamı döndüm ve bana şaşkın bir şekilde bakan Cansınla gözgöze geldim . Ne yapacağımı bilmiyordum. Tek bildiğim bir seçim yapmaktı.

Çok zorda olsa bir seçim yapmak ... 

HAYALLER PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin