18.bölüm (Anne-Sezon finali)

225 8 4
                                    

 Uzun bir sürenin ardından merhabalar ...

Bu bölüm sezon finali oldu. Sebebi ise okulların açılması . .. kESİNLİKLE Hatırlatmak istemezdim ama bu bir gerçek . 

Kitabın devamının ne zaman geleceğini bilmiyorum ama sanırım bu uzun bir süre alır . Umarım bu bölüm hoşunuza gider votesleri ve yorumları beklerim. Hepinize xoxoxo 

" Cansın adres yanında dimi ?''

''ne adresi ?? anlamadım''

''yarışmanın olacağı kanalın adresi tabi ki de ! yoksa -"

'' adres yanımda ama şuan nerde hangi valizde bilmiyorum .''

doruk kafasını iki yana salladı.

''bu valizleri burada dağıtmayacaksınız dimi?''

dedi ve endişeli bir şekilde bana baktı sonrada cansına ...

''burda olmaz ne yazık ki '' dedim koskoca İzmirde rezil olmak istemiyordum.

cansın eliyle saçlarını düzeltti . sonrada

''bence en iyisi lavaboya gitmeliyiz belki orası daha uygundur .''

otagarın lavabosu ne kadar uygun olabilir ki !

''daha mantıklı bir seçeneğimiz yok mu acaba ?''

''istersen sen daha mantıklı bir seçenek bul başak ''dedi ve elini çenesine koydu.

Şuan için hiç bir şey düşünecek halim yoktu boynumu büktüm ve lavaboyu aramaya başladım. ileride WC simgesini görünce kendimi içeriye attım.

o da ne ?? burada erkekler var !!

hemen kendimi dışarıya attım sonrada WC yazısının yan tarafında duran adam simgesini gördüm. Hemen kendimi tebrik ettim ve yan taraftaki WC yazısına baktım . kadın simgesinin gözüme çarpmasıyla birlikte kendimi içeriye attım. Cansın hem kahkaha atıyor hemde elleriyle karnını tutuyordu.

Etraftaki kısa etekli birbiriyle yarışan kızlar da şaşkın bir şekilde onu izliyorlardı. Kaş göz hareketleri yaparak onu durdurmaya çalışıyordum . Yanına yaklaştım ve konuşmaya başladım.

''Cansın lütfen bul şu adresi!!'' dedim .

kahkaha atmasada valizi açarken bana bakıyor ve sırıtıyordu.Valizi karıştırmaya başladı. Bir kaç dakika sonra valiz deki bütün eşyalar birbirine girmişti. Ama tabiki ortada adres falan yoktu. Ayağa kalktı ve endişeli bir şekilde ellerini beline koydu.

''Adres valizde değil''

___________________________

Yaklaşık 10 dakikadır yoldaydık . Taksiciye yarışmadan ve kanaldan bahsettiğimiz de bizi oraya götürebileceğini söylemişti. İstanbul kadar olmasa da trafik yoğundu. Camdan dışarıyı izliyordum. İzmirin bu kadar güzel bir şehir olabileceğini hiç düşünmemiştim . etrafa bakınırken telefonunun sesini duydum ve elimi şortumun cebine götürdüm .

ANEYARIYOR !!

Annemin sıkıcı sorularına maruz kalmamak için dua ediyordum.

''Efendim anne "

''ne yapıyorsun başak ''

''buse ve cansınla film izliyoruz  ''

Cansın bana baktı ve dudağını ısırdı ellerini yukarı aşağı kaldırıp indiriyordu.Hiçbirşey anlamadığım için annemi dinlemeye devam ettim.

HAYALLER PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin