( Şarkı: Austin Mahone=Banga Banga )
Ben hala koltuğun köşesinde oturmuş, Harry’nin saçlarınla oynarken, Harry hafiften gözlerini araladı. Benim uyanık ve yataktan kalkmış bir şekilde görünce gözleri biraz daha aralandı. Zaten Harry’e doğru eğilmiş bedenimi biraz daha eğdim. Şuan, dudaklarım, tam kulağının yanında duruyordu.
“Teşekkür ederim.” Dedim fısıldayarak.
“Ne için?” diye bir soru sorduğunda, başımı hafif doğrultarak, zümrüt yeşili gözlerinin, kahverengi gözlerime hücum etmesini sağladım.
“Ne olursa olsun yanımda olduğun için.” Dedim tek nefeste. Nefeslerimiz kesik kesikti.
Uzun bir seslikten sonra odayı kapının açılma sesi doldurdu. İkimizde direk başımızı kapıya çevirdik. Karşılaştığımız şey, bize şaşkınca bakan bir Horan’dan başkası değildi.
Harry yattığı yerden hemen doğruldu.
“Niall bak göründüğü gibi değil.” Dedi, hızlıca. Bende açıklama gereği duyarak “Sadece teşekkür ediyordum.”
“Gerçekten mi?”
“Evet, Nailler gerçekten.”
“Ya… Ama siz ikiniz çok tatlısınız çıkın siz ya... Umutlarımı yıktınız! Bende sonunda Harry’nin bir sevgilisi oldu diyordum!” Niall şakayla karışık söylemişti bunu. Harry’le ilk bakıştık, sonra gülmeye başladık.
Ben ve Harry mi?
Asla!
-Harry’nin Anlatımı-
Niall’ın söylediğine ikimizde gülüyorduk.
Gerçekten mi?
Ben ve Emily mi?
Asla!
-2 Gün Sonra-
“Hadi ama Harold ben iyiyim!” yine Emily’nin sitemlerini çekiyoruz! Ne harika ama değil mi?
Bu arada şu Calvin, onu bulursam geberteceğim! Emily, şuan onun yüzünden bu hastanede!! Hem o kim oluyor da beni/bizi tehdit edebiliyor!
Çocuklar tutmasa, orada onu ağzından kan gelene kadar döverdim. Şuan ‘ooo… Harold, Emily’e aşık olmuş’ diye düşünebilirsiniz ama Hayır!! Sadece onu korumak istiyorum, o kadar. Bunda büyütecek bir şey yok!
-Emily’nin Anlatımı-
“Hadi ama Harold ben iyiyim!” dediğimde Harry gözlerini devirmekten başka bir şey yapmadı ya da cevabı gecikti. Sanırım bir şey düşünüyordu.
“Hayır o yataktan kalmayacaksın!!”
“Harry haklı Em, zaten yarın taburcu olacaksın. Biraz sabret!” kapının kenarına dayanmış Liam’a baktım. Burada 4 gündür yatmaktan-oturmaktan sıkıldım artık!
“Ama 4 gündür sıkıldım artık ben!”
“Biraz sabret, prenses” onun arkasında beliren Zayn’e baktım. Sadece göz devirdim. 4 gündür burada yatan onlar değildi tabi!
-1 Gün Sonra-
“Güzellik, hazır mısın?” kapıdaki Harry’e baktım. Başımla onayladığımda yanıma geldi. Çantamı aldı ve beni belimden tutarak odadan çıkardı. Hazırlanmama yardım eden Demi, Niall’a konuşuyordu. Bu ikisi harika bir çift olur valla!
Justin de yanıma gelmişti ama sonra Selena’yla çıktılar. Eve gidip bir şeyler yapacaklarını söylediler. Tam anlamadım, zaten çokta önemli bir şey değil.
Doktor; ‘dikkatli olmaları gerektiğini, tekrar sinir krizleri geçirebileceğimi, hatta komaya girebileceğimi,’ söylemiş. Söylemiş diyorum çünkü Louis ve Liam çocuklara anlatırken duydum.
<><><><><><><><>
Eve geldiğimizde çocukların hepsine teşekkür ederek, evlerine gitmelerini, benim için zaten yeterince iyilik yaptıklarını söyledim. Hepsi gitmemekte ısrarcı olsada ben kazandım.
Şimdi mi?
Şimdi de odamda oturmuş kitap okuyorum. Dışarıda yağmur yağıyor. Tipik, Londra havası yani. Ama yağmurun sesiyle, kitap okumak bir başka oluyor.
“Heyy!!”
“Efendim, Selly”
“Düşündüm de belki biraz sıcak çikolata istersin?” bu daha çok bir soruydu.
“Sağol, Sel. Bu havada gerçekten harika olur.” Selena kapıyı ayağıyla kapattıktan sonra elindeki iki sıcak çikolatayla yanıma oturdu. Kitabımı masaya bıraktıktan sonra Selena’nın elindeki iki sıcak çikolatadan birini aldım.
“Nasılsın?”
“Öğrendiklerimden sonra ne kadar iyi olabilirsem!”
“Merak etme, biz senin hep yanındayız.”
“Biliyorum. Gerçekten harika dostlarsınız.”
“Dostlarız. Tabi birisi hariç.” Selena’ya anlamayan gözlerle bakıyordum. O ise kıkırdıyordu!
“Harry’i diyorum, Harry’i. Bence senden hoşlanıyor.”
“Hayır… Bunu size açıklamaktan bıktım. Biz.! Sadece.! Arkadaşız.!”
“Hep böyle başlar zaten!” ben Sel’e sinirli bir şekilde bakarken telefonumun mesaj sesini duymamla, elimdeki sıcak çikolatayı bırakıp, yatağıma ilerledim. Yatağın üzerindeki telefonu alındığımda mesajı açarak okumaya başladım.
Ahh… Em! Hiç akıllanmayacaksın değil mi? Seni son kez uyarıyorum; Harry ve diğerlerinden uzak dur! Sen yapabileceklerimin sadece bir kısmını biliyorsun, hepsini değil ve bildiklerinden bile korktuğunu ikimizde biliyoruz. Polise gitmeye kalkarsan işler daha da kötüleşir! Yani; uslu kız ol!! -Xx Calvin
Heyyyyyyyyy!!!!!! Neden bir önceki bölümün voteları gecikti?? Ama siz böyle yapınca benim yazma hevesim kaçıyor :((( Lütfen biraz daha hızlı gelsin votelar!!
Bölümün uzunluğunu bilmiyorum :) Hikaye nasıl gidiyor bebekler :D ;) Gerçekten görüşlerinize ihtiyacım var! Lütfen yorum yapın :) Öpüldünüz :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Love!
FanfictionBir kız düşünün; geçmişte yaşadığı ilişki yüzden artık erkeklere güvenmeyen. Kendini tamamen kariyerine odaklamış. Kendine erkeklerden uzak duracağına dair söz vermiş bir kız. Bir erkek düşünün; asla düzenli bir ilişki yaşamamış. Hayatı boyunca bel...