“Sonra görüşürüz Adam !”
“Görüşürüz! Sende daha oturma, git yat, sonra sizin yüzünüzden uykusuz uykusuz klip çekiyorum diyorsun, ben gittiğim gibi yatağa.” dedi ve bana gülümsedi bende ona aynı şekilde karşılık verdim.
Sahi size ben her şeyi kısaca özet geçmedim dimi… Tamam en baştan alalım.
Merhaba, ben Emily . Anne ve babamı 1 yıl önce bir trafik kazasında kaybettim, o günden beri benim en büyük destekçilerim arkadaşlarım oldu. Onlar olmasa napardım bilmiyorum… Şuan oyunculuk ve şarkıcılık yapıyorum. Az öncede arkadaşım Adam bana yeni bir şarkı daha yazmama yardım ediyordu aslında yeni 3 şarkı daha yazmama yardım ediyordu. Menajerim Benjamin ‘One Direction Yeni albümlerinde 2 tane fazladan şarkı kullandılar senin neyin eksin fazladan 3 şarkı istiyorum’ dedi yahu tanrı aşkına One Direction denen salak grup yüzünden 3 tane daha şarkı yazmak zorunda kaldım, harika saat 3 sabah 8 de çekimler için sitüdyoda olmalıyım. En azından şarkılar bitti. Bundan sonra fazladan şarkı kesinlikle bulundurucam. Gıcık, salak One Direction.
“Gerçekten mi bunları One Direction’a mı dedin.”
Yine sesli düşünmüştüm. Böyle bir huyum olmasından nefret ediyorum.
Arkamdan gelen sesle biraz irkilsemde bunun Selena olduğunu anlayınca rahatladım. Ona döndüm ve “evet” dedim. Sel beni sinir etmek istercesine “Hayranları duymasın” dedi. Bende ona ‘neden ki’ dercesine bir bakış attım. Ardından “Kaç tane hayranları var ki bir Rihanna kadar mı acaba, hiç sanmıyorum” “Araştır-öğren” dedi Sel ve odasına gitti. Bide biz Selle aynı evde kalıyoruz söylemeyi unuttum. Araştırmak ve öğrenmek bu 2 kelimeden nefret ediyorum… Araştırıcakmışım rüyanda görürsün Sel…
Canlarım wattpad'deki ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Love!
FanfictionBir kız düşünün; geçmişte yaşadığı ilişki yüzden artık erkeklere güvenmeyen. Kendini tamamen kariyerine odaklamış. Kendine erkeklerden uzak duracağına dair söz vermiş bir kız. Bir erkek düşünün; asla düzenli bir ilişki yaşamamış. Hayatı boyunca bel...