Forever Love! #Part7#

86 6 8
                                    

( Şarkı: Justin Bieber=All Around The World )

Gemma bilgisayarı kucağımdan aldı. İnternete girip bir şeyler yaptıktan sonra bilgisayarı tekrar kucağıma koyarken “Buradan!” dedi.

Kucağıma koyduğu bilgisayarın ekranına baktım ve okumaya başladım. Alttaki fotoğraflara afallamış bir şekilde bakıyordum.

Gemma benim konuşmayacağımı anlayınca devam etti, “Bütün medya bununla çalkalanıyor. Sen hiç haber falanda mı dinlemiyorsun. Ohh.. Tanrım” Şuan gerçekten sinirliydim. Medyanın olmayan şeyleri varmış gibi göstermesinden nefret ediyorum. Ben hiçbir zaman, hiç kimseyle ciddi bir ilişki yaşamayacağım. Neden bunu anlamıyorlar ki? Lanet olsun!

“Heyy, çocuklar ne oluyor orada?” ben tam ağzımı açmış anneme cevap verecektim ki, Gemma benden önce davrandı. “Hiç anne Harry’nin yeni sevgilisine bakıyorduk” dedi gülerek. “Gemma” diye tısladım. “Emily. Benim. Sevgilim. Değil.” diye devam ettim, her kelimenin üstüne basarak.

 “O zaman niye birlikte uyudunuz? Hadi diyelim ki, sevgili değilsiniz. Güzel kız. Neden çıkmıyorsunuz ki? Hem sevgilin değil de ondan uyudunuz zaten. Sen de zaten her akşam kızlarla uyuyorsun ya… Of, tanrım, off. Benim neden bu kadar salak bir kardeşim var. Önüne, gözünün önüne çok güzel bir kız çıkıyor ama yook, o ben onunla çıkmıyorum havalarında. Neden bu kadar salak bir kardeş verdin bana tanrım? Ne günah işledim ben?” off… çok fazla konuşuyor. Bir an hiç bitmeyecek sanmıştım.

“Tanrım. Neden benim bu kadar çok konuşan bir ablam var?” dedim bende Gemma’yı sinir etmek için. Aslında doğru, çok konuşuyor.

Simon’la konuşmalıyım. En kısa zamanda bir televizyon programı ayarlayarak, Emily’le çıkmadığımızı açıklamalıyım. Ama şuan yapacağım tek şey uyumak.

-1 Hafta Sonra Emily’nin Anlatımı-

    Sabah telefonumun mesaj sesi ile uyandım. Bu saatte mesaj atan kişiye bir küfür savurarak telefonu elime aldım. Mesaj atan numarayı görmem ve mesajı okumam ile birlikte gerçekten büyük bir şok geçirdim veee… Bir anda çığlı bastım.

Sel koşarak odama girdi. “Emily ne oldu?? Nee?” Hala şoktaydım. Titriyordum.

Selena yanıma geldi, bana sarıldı. “Bana sarılırken de, tamam bebeğim, geçti geçti.” Gibisinden şeyler söylüyordu ama beynim bunları idrak edemiyordu. Şuan gerçekten kendimde değilim.

Ben hala şoktayken, üstüme bir şok daha eklendi. Kapı, kırılırcasına tekmeleniyor, yumruklanıyordu.

Selena bile korkmuştu. Aşağıdakinin Calvin olması düşüncesi bile beni korkutuyordu. Selena tam kalkmış, kapıyı açmak için aşağıya inecekken onu kolundan tutup çekerek tekrar eski yerine oturtturdum. Selena bana ‘Ne oldu?’ dercesine bir bakış attı. Bende yatağın üstündeki telefonu Selena’ya verdim. Selena mesajı sesli bir şekilde okudu:

Yakında görüşeceğiz Emily. O zamana kadar uslu ol. Aksi taktirde senin için pek iyi şeyler olmaz. Bu arada Harry’den uzak dursan iyi olur. Yoksa onun içinde pek iyi şeyler olmaz. –xx Calvin

Mesajı okuduktan sonra Selena da şok olmuştu. Neden çığlık attığımı şimdi anlamıştı. Ben Selena’ya, Selena da bana bakıyordu. En sonunda sessizliği –kapı yumruklanma, tekmelenme sesleri hariç- Selena bozdu. Sanırım şoku atlatabilmişti, benim aksime!

“Sence bu Calvin mi?”

“Hiçbir fikrim yok. Ama bu mesajdan sonra kim kapıyı yumruklar ve tekmeler ki?”

“Bilmiyorum, ama haklısın Em…”

Ben tam ağzımı açmış, Selena’ya cevap verecekken; kapı daha fazla yumruklanıp tekmelenmeye başlandı.

Veee…

Bir ses

Tanıdık bir ses…

“Lanet olsun, açın şu kapıyı!”

Alın size yeni bölüm!! 10. bölümde bombalar var şimdiden söyliyim... Ben 10. bölümü yazdım ve baya baya baya uzun bir bölüm olacak. Sınırları çabuk geçin çabuk yükiyim :) Bu arada TEOG'a gireceklere başarılar. Hepinizi çok seviyorum ;) <3 <3 :D ;)

Forever Love!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin