( Şarkı: One Direction=Back For You)
-Emily’nin Anlatımı-
Tanrım, ne yapıyorum ben?
Heyyyy!!! Hiç kimseye bağlanmayacağım diyen kız oralarda mısın?
Erkeklerden nefret eden kız, burada mısın?
Nefessiz kalana kadar öpüşmüştük. Gecenin karanlığına gözlerim alıştığı için etrafı ve onu netçe görebiliyordum. Dudaklarımızı ben ayırdım.
“Emily ben-
“Harry! Sus lütfen!”
“Neden? Sende bana karşılık verdin!”
“Üzgünüm, ne yaptığımı farkında değildim!”
“Ama bu bana karşılık verdiğin gerçeğini değiştirmez!!!!!”
“Harry, böyle bir şey hiç olmadı! Tamam mı? Ben burada değildim, sen burada değildin”
“Ama neden?”
“Nedeni yok Harry!!”
Harry’i sevmiyordum o da beni sevmiyordu. Biliyordum…
Daha fazla durmadım ve oradan uzaklaştım. Geldiğim yolu hayal meyal hatırlıyordum ama yinede buradan partinin olduğu alana çıkabilirdim. Sarah ve Jack’in evinin oraya yani…
-Harry’nin Anlatımı-
Ne yaptığımı bilmiyordum. Ya da ne yapmam gerektiğini…
Emily gittiğinden beri, onun yaslandığı ağacın dibine oturmuş, düşünüyordum…
Emily’e aşık olmak mı? Hayır!! Sadece… o diğer tüm kızlardan farklı… bu yüzden ona yakın olmak istiyorum. Tanrım!!! Kendimi kandırmamalıyım!
Ben onu da istiyorum!
Sonunda oturduğum ağacın altından kalktığımda, arka cebimden telefonumu çıkararak saate baktım. 5 mi? Birazdan güneş doğmaya başlar. Burada bir ayıya falan yem olmadığım için şükür etmeliyim!
<><><><><><><><>
Ana yola arabamın olduğu yere geldiğimde, arabanın anahtarını çıkardım ve arabanın kilitli kapılarını açtım. Kapılar açıldığı anda kendimi arabanın içine atmıştım. Yüzümü avuçlarım arasına alarak başımı geriye attım.
Yaklaşık 10 dakika bu şekilde kaldıktan sonra sonunda ellerimi yüzümden çekmeyi başarmıştım. Kafamı sağa sola salladıktan sonra kendime geldiğime emin olabilmiştim. Arabanın anahtarını çevirerek arabayı çalıştırdım. Hemen evin oraya sürmeye başladım.
-Emily’nin Anlatımı-
Eve geldiğim gibi kendimi yatağa atmıştım. Saatlerdir durmak bilmeyen göz yaşlarımla uğraşıyorum. Dokunsalar kırılacak gibiyim. Ben asla ama asla bağlanmayacağım, sevmeyeceğim demiştim. Öyle de olacak. Ben birde Harry’den uzak duracaktım! Ama Calvin görmüş olamaz! Ormandaydık ve geceydi!!!
Selena da hala ortada yok! Gelmese daha iyi zaten! Bir de bir saat ne oldu diye soracak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Love!
FanficBir kız düşünün; geçmişte yaşadığı ilişki yüzden artık erkeklere güvenmeyen. Kendini tamamen kariyerine odaklamış. Kendine erkeklerden uzak duracağına dair söz vermiş bir kız. Bir erkek düşünün; asla düzenli bir ilişki yaşamamış. Hayatı boyunca bel...