'Maça +4 dakika uzatma eklendi. Evet sayın dinleyenler 90 dakikayı devirmiş bulunmaktayız. Skor 2-2. Arsenal ve Liverpool karşılaşmasında sizlere golleri aktarıyoruz. Maçın ilk golü ev sahibi Arsenal'den gelmişti. Şu an ekranlarda gördüğümüz JEON Jungkook, 23 yaşındaki Güney Koreli futbolcu oldukça seri çalımlar ile topu ağlar ile buluşturmuştu, 15. Dakikada.'
Spiker son hız hakem düdüğü ile molanın bitmesini beklerken bir yandan da maçı dinleyenlere özetliyordu. Premier lig için oldukça önemli olan bu maçtaki beraberlik her iki takımı da geriyordu.
Hakem düdüğü ile Jungkook karşıdaki kaleciye kısa bir bakış atıp ayaklarındaki topu hızla stoperlerine gönderdi.
Kaleci ile güzel anıları yoktu ve bu onun konsantre olmasını engelliyordu. Aşık olduğu kadın, sevgilisi, her şeyi olan Jennifer'ı kale içerisindeki adamla onu aldatırken yakalamıştı. İşte Jungkook yaşamayı o saatten sonra bırakmıştı o şu an bir ölü, bir robottu.
Sol beklerinin ayağına yolladığı topu ceza sahasında karşılayarak hızla ağlara göndermişti. Genç futbolcu tribünlere doğru koşarken takım arkadaşlarının üzerine atlamasına rağmen avazı çıktığı kadar bağırdı. Taraftarları ile bağırdı. Bu onun intikam alma şekliydi işte. Zaferinin çığlıklarını haykırdı. Ve maç Arsenal lehine ilerlemeye başladı.
Jeon Jungkook takımına 3 puan kazandırdığı son maçında maçın adamı seçilmişti. 2 gol ve 1 asist. Tribünlere el sallayarak girdiği soyunma odasında takım arkadaşları yanına geldi.
-Aferin Jungkook, sen az önce hem öcünü aldın hem de takımını galip getirdin. Gerçek bir forvetsin.
Biliyordu. O futbol için yaratılmıştı. Sonrasında ufak bir karar aldı. Ne olursa olsun yaşayacaktı. Ve bunun için önceliği ülkesine dönmek olacaktı.
.
ARSENAL Jeon Jungkook'un gölüyle öne geçiyor anonsu ile beraber Taehyung ve Rose derin bir nefes almıştı. Evlerinde kurulup izledikleri Hd canlı yayın, televizyonlarının ne kadar kaliteli olduğunu anlatmaya gerek dahi bırakmıyordu. Burası oldukça popüler 6 genç oğlandan oluşan BTS grubunun maknaesi Taehyung'un köşkleri andıran eviydi.
Ve Rose sevgilisi ile beraber takılabilmek için milyonlarca engeli aşarak bu eve gelmişti. İkisi de ünlüydü ve buluşmaları çok büyük riskler taşıyordu.
Gol sevinci ile beraber Taehyung ayaklanıp odasına hareketlendiğinde koltukta oturmakta olan kıza seslendi.
-Üzerimi değiştirip geliyorum, sen yorumları dinle. Jungkook gerçekten iyi değil mi?
Rose çocuğun söyledikleri ile kıkırdadı. Seviyordu hemde çok. Biraz sonra dev televizyonda maçın adamı seçilen Jungkook belirmişti. 'Kore'nin gururu sevgilimin favorisi' diye içinden geçirdi kız. Kafasını spikerin sorularına cevap veren gence verdiğinde az önce yanından ayrılan sevgilisinin bildirim ile titreyen telefonuyla tüm dikkati dağıldı. Eline aldığı son model telefonu sevgilisine götürmek için ayağa kalktığında hiç yapmadığı bir şey yaptı ve gelen bildirime baktı. Bakması ile dizleri üzerine çökmesi birkaç saniyesini aldı.
Gönderen; Youngbae hyung
Mesaj; Regl oldum, bu hafta gelme. :( Seni özleyeceğim... (22.25)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST GOAL(Rosékook)
Fanfic[Tamamlandı] O Premier Lig'te top sürmekte olan ARSENAL takımının forveti, 11 numara JEON JUNGKOOK.! Kendi ülkesi için büyük bir gurur, Kore Milli Takımının kaptanı. Zirveyi yaşayan bir futbolcu. Kadın fanatikleri daha fazla olan nadirlerden. Diğeri...