Omid memati diyor ki;
-Her şeyin bir sonu vardır, yalnız aşk baki kalır...
İşte şimdi her şeyin bittiği aşkın baki kaldığı yerdeyiz arkadaşlar. Şimdi bir veda konuşması ile karşınızdayız.
Öncelikle ergenliğimi kuvvetli bir şekilde yaşadığım lise zamanlarımda bana bu kitap ile yoldaşlık etmiş; benimle dertlerimi, sıkıntılarımı, heyecanımı, mutluluklarımı paylaşmış herkese canı gönülden teşekkür ediyorum.
Artık bitti.
O sıkıcı, zor zamanların hepsi çok şükür geride kaldı. Buraya bugün bir üniversiteli olarak geri gelmek o kadar değerli ki benim için, kelimelerle nasıl ifade edebilirim hatta kelimeler yeter mi, bilemiyorum.
Hani diyordum ya kitabın ana finalinde "Kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez." diye, tam olarak o durağındayım kalbimin işte.
Bu kitap çok mühim benim için. Son yıllarda mütamadiyen kabaran Rosekook sevgimin en saf parçası. Lise yıllarımın acı dolu günlerini unuttuğum satırlar.
Lakin işte sona geldik, şimdi son golü atma zamanı. Şimdi elveda deme vakti, birinci bölümünü sizlerle buluşturduğum "EVANESCE" adlı kitabımda yeniden görüşünceye dek...
Söyleyecek çok sözüm var. Biliyorum, beklemediğiniz bir finaldi. Siz çok değerli okurlarımı hayal kırıklığına uğrattığım bir sondu. Fakat bir sona ihtiyaç vardı. Ve ölüm her zaman için sonun başlangıcı olma görevini layıkıyla yerine getirebilmişti. İşte bu yüzden ciddi bir ölüm aşkı sonsuzluğa kavuşturmalıydı. Ve bu yazar artık içindeki huzursuzluktan kurtulup sonunda tamamlanmış bir kitabı olmanın rahatlığıyla başını yastığa koymalıydı.
Gerçekten hayallerini kırdığım herkese canı gönülden özürlerimi iletiyorum. Hepinize güzel, musmutlu bir öğrenim yılı diliyor, yeni rosekook kitabımı da profilimden incelemenizi tavsiye ediyorum.
Umarım bir kitaba daha veda ederken siz de benimle aynı duyguları paylaşıyorsunuzdur. Hepinize saygılar, hayırlı ve huzurlu geceler....
Yorumlarınızı muhabbet etmek için, rosekook için, kitap hakkında görüşleriniz için veyahut "hepsini geç aga bomboş konuşalım" diyorsanız bekliyorum.
TÜM OKURLARIMA SONSUZ SAYGI VE SEVGİYLE...
-T H E E N D-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST GOAL(Rosékook)
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] O Premier Lig'te top sürmekte olan ARSENAL takımının forveti, 11 numara JEON JUNGKOOK.! Kendi ülkesi için büyük bir gurur, Kore Milli Takımının kaptanı. Zirveyi yaşayan bir futbolcu. Kadın fanatikleri daha fazla olan nadirlerden. Diğeri...