✍Flashback✍

350 35 30
                                    

Korku İle Önüne Eğilen Ve Şaşkınca Bakan Oğlana Baktı Keith.. Yavaş Yavaş Gerilemeye Başladı..

"U-uzak Dur.."

Şaşkın Bir İfade İle Karşısındaki Biri İnsan Biri Galra İki Çocuğa Bakıyordu Bir Tutam Perçem Saçı Gözlerinin Önüne Gelen Oğlan.. Ellerini Salladı..

"Hey Hey Hey Lütfen Korkma Benden Küçük Zararsızım Ben.."

Yüzündeki Korkulu İfade Yerini Şaşkın Bir İfadeye Bırakmıştı Keith in.. Yutkundu Ve Arkasına Bakıp Ablasının Elini Daha Sıkı Tuttu..

"G-gitmemiz Gerek Efendim.."

Tebessüm Etti Perçemli Oğlan.. Elini Karşısındaki İnsan Çocuğun Kafasına Koydu Ve Konuştu..

"Hey.. Eviniz Nerede Sizin? Anneniz Babanız Yok mu..?"

Soruyu İşittiği Anda Başını Düşürdü Keith.. Evden Kaçarken Evlerinin Bombalandığını Görmüştü.. Babası Yoktu. Annesini İse Az Önce Askerler Öldürmüştü.. Violet Gözlerinin Dolduğunu Hissedebiliyordu..

"A-annemiz Öldü Bizim.. Evimiz Askerler Tarafından Bombalandı.. Babamız Yok. Ablamı Askerler Vurdu.."

Karşısındaki İnsan Çocuğun Dolan Gözlerine Baktı Perçemli Oğlan.. Yüzü Düşmüştü Anında.. Şuan Durum Elverişli Olduğundan Saydırabilirdi O Acımasız Askerlere Fakat Bunu Yapmayacaktı..

"Sizin Adınız Ne Bakalım..?"

Dolu Gözleriyle Şaşkınca Kendisi İle Konuşan Oğlana Baktı Keith.. Kanı Isınmış Gibiydi Bu Oğlana.. Çekimser Bir Tavırla Konuştu..

"B-ben Keith.. Yerde Yatan Kız Kardeşim Axca.. Benden 3 Yaş Büyük..."

Tebessüm Etti Perçemli Oğlan.. Eliyle Keith in Islak Saçlarını Karıştırdı Ve Diğer Eliyle Kapattığı Altean İşaretlerinin Tekini Açtı. İçten Bir Gülümseme İle Konuştu..

"Ben de Takashi Shirogane Bir Alteanım. Fakat Bana Shiro Diye Seslenirler Bu Yüzden Shiro İsmini Kullanıyorum Küçük.."

Parlayan Gözler İle Karşısındaki Shiro İsimli Oğlana Baktı Keith.. Hevesle Konuştu..

"İsminiz Çok Güzelmiş Efendim"

Güldü Shiro.. Bu Kadar Tatlı İki Çaresiz Çocuğu Sokakta Yanlız Başlarına Bırakamazdı Sonlarının Ağır Bir Ölüm Olacağını Biliyordu Çünkü.. Elini Keith in Kafasından Çekti Ve Ayağa Kalktı..

"Bana Sadece Shiro De Keith Ve Artık Bu İsmi Sıklık İle Duyacaksın Hiç Şüphen Olmasın"

Meraklı Gözler İle Shiro ya Baktı Küçük Keith.. Shiro nun Ne Dediğini Tam Anlayamamıştı..

"Uhm.."

Etrafı Kolaçan Etti Ve Yere Eğilip Axca Adındaki Galra Çocuğu Sırtına Aldı Shiro.. Ayağa Kalkıp Keith in Elinden Tuttu..

"Artık Benim Ve Arkadaşlarımın Yanında Kalacaksınız Keith Kastettiğim Şey Tam Olarak Bu.. İnan Evdeki Dostlarımı da Çok Seveceksin"

Elini Tutan Shiro ya Parlayan Violet Gözleri İle Bakarak Gülümsedi Küçük Keith..

"Cidden mi??"

Tüm İçtenliği İle Gülümsedi Shiro..

"Cidden~ Hadi Bir An Önce Eve Gidelim"

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin