Sessizce Merdivenlerden Çıktı Ve Çatıya Adımını Attı Lance.. Rüzgarın Saçlarını Havalandırması Üzgün Yüzünü Daha da Ortaya Çıkarıyordu.. Seslendi Ona..
"Keith..?"
Kendine Seslenildiğini Duyunca Hızla Başını Kaldırdı Ve Ayağa Kalkıp Kendine Seslenen Kişiye Döndü.. Lance Karşısındaydı.. İfadesizce Baktı..
"Huh..?"
Adımladı Keith e Doğru Yavaşça Lance.. Keith in Gözlerinin İçine Baktı..
"Neden Böylesin..? Benim Yüzümden Değil mi..?"
Sorulan Soru Karşısında Afallamıştı Keith.. Şaşkınca Baktı Ve Gözlerini Devirdi..
"Ben Normal Benim Lance.. Seninle Bir Alakası Yok"
Kaşlarını Çattı Lance..
"Dün Karnımdaki Yarığın Nasıl Oluştuğunu Anlatmadığım İçin Böyle Davranıyorsun Değil mi..?"
Sertleşen Bakışlarını Lance in Mavi Gözlerine Çevirdi Keith..
"Seninle Bir Alakası Yok Dedim.."
Nefes Verdi Lance.. Anlatmaya Başladı Başından Geçenleri..
"Bu Yarığın Oluşma Sebebi Benim.. Büyü Gücümü Tam Kontrol Edemediğim Ve Yanlız Olduğum Zamanlardı.. Askerler Beni Saklandığım Yerden Buldular Ve Benim Gibi Kuvvetli Bir Gücü Araba İle Taşıyamayacakları İçin Uçağa Benzeyen Birşey İle Taşımaya Kalkıştılar.. Ben Duramazdım Öyle Uçağı Yaktım Ve Yok Ettim Kontrolsüz Büyü Gücüm İle.. Sonucunda İse Bir Binanın Sivri Bir Çıkıntısına Düştüm Sırt Üstü.. O Sivri Şey İçimden Geçti.. Eğer Su Ejderi Olmasaydı Ölürdüm Orada Ve Kimsenin Ruhu Duymazdı.. Sizinle Bile Tanışamayabilirdim Anlıyor musun!? Benim Hatamdı Hepsi! Kendi Canıma Mal Oldum!"
Korkulu Bakışlar İle Lance e Bakıyordu Keith.. Dilini Kediler Kapmıştı da Konuşamıyordu Sanki.. Kaşlarını Çatıp Gözlerini Kapattı Sıkıca.. Kalbine Bir Bıçak Saplamış Gibiydi.. Neden Anlatmasını İstemişti de Böyle Davranmıştı ki Lance e..? Lanetler Okudu Kendine..
"Lanet Olsun Lance.. Üzgünüm Anlatmanı İstediğim İçin.. Aptal Gibi Senin Bana Güvenmediğini Düşündüm.. Hiç Aklıma Gelmedi Bu Anın Seni Olumsuz Etkilediğinden Dolayı Anlatmadığın.. Ahh"
Eliyle Alnını Ovaladı..
Gözlerini Devirdi Lance..
"Anlattım.. Artık Sana Güvenmediğimi Düşünmezsin Böylelikle..."
Üzgün Bakışlarını Lance e Yolladı Keith.. Lance in Soğukluğunu Hissetmişti Anında..
"Üzgünüm.."
Tıpkı Bir Hayalet Gibi Lance in Yanında Geçti Ve Merdivenleri İnmeye Başladı Sessiz Sedasız..
Gözlerini Kapattı Ve Nefes Verdi Lance.. İç Sesi Kendi Davranışına Karşılık Vermişti.. "Böyle Davranman Gerekli miydi..?" Alnına Vurdu Elini..
"Gerekmezdi.."
Sönük Bakışlarını Merdivene Yöneltti Ve İnmeye Başladı Yavaşça.. Bu Anıyı Anlatmak İkisi İçinde İyi Olmamıştı.. Hiç İyi Olmamıştı.. Karşısına Katie Çıkınca Afalladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝Pole Star❞ 《Klance》
Fanfiction~Kutup Yıldızını Hiç Yön Bulmak Dışında Farklı Bir Özellik İle Düşündün mü? Kutup Yıldızının Yön Göstermesi Dışında Şans Getirdiğine de İnanılır Tıpkı Krolia nın Kocası Sherif i Bulup Dünya ya 2 Melek Getirmesi Gibi.. Krolia Sherif İle Kutup Yıldızı...