Neredeyse 2 Saattir Havada Uçuyordu Lance.. Kullandığı Gücün Kendini Zorlamaya Başladığının Farkındaydı Fakat Keith İçin Pes Etmeyecekti.. Onu Bir An Önce Yin Yang İkizlerinin Yanına Götürüp İyileştirmeliydi.. Sesli Bir Nefes Verdi..
Bakışları Üzgün Bir Hal Almıştı Axca nın.. Elini Keith in Kuzgun Siyahı Saçlarına Götürdü Ve Okşadı Onu Uyandırmamaya Özen Göstererek.. Okşarken Kardeşinin Saçlarını Çevirdi Anında Gözlerini Etrafa.. Yeşil Ağaçlara Baktı.. Bu Ağaçları Ve Etrafın Görünüşünü Hatırlıyordu En İnce Ayrıntısına Dek.. Şükretti Hafızasının Bu Denli Kuvvetli Olduğuna.. Sarı Retinalı Violet Gözlerini Katie ye Çevirdi..
Axca İle Göz Göze Gelince Gözlerini Devirdi Katie.. Ulaşmak İstiyordu Bir An Önce Karanlığın Işığına.. İyileştirmek İstiyordu Bir An Evvel Dostunu.. Gözlerini Ellerinde Hareketlenen Bacaklara Çevirdi Birden.. Şaşkınca Uyanmış Olan Keith in Gözlerine Baktı..
Kardeşi Hareketlenince Onu Dahanda Sıkı Tuttu Axca.. Onun Kontrolden Çıkmasını İstemiyordu.. Gözleri Bir Anda Kardeşinin Kafasında Oluşan Kemiğimsi Yapılara Gitti.. Bunlara Boynuz Deniyordu Ve Simsiyahlardı.. İçinde Bir Korku Oluşmuştu..
Uzamış Dişlerini Göstererek Katie nin Kahverengi Gözlerine Bakıyordu Beyaz Renk Almış İrisleri Ve Siyah Renge Dönüşmüş Retinaları Bulunan Gözleri İle.. Bakışları Katie yi Tehdit Edercesineydi.. Açtı Ağzını Kocaman Ve Çığlık Atarcasına Bağırdı Öfkeli Bir Ton İle..
Bağırış Sesi Duymayı Bekliyordu Elbette Lance.. Hissetmişti Keith in Ele Geçirildiğini Karanlığın Nefreti Tarafından..
Karşısında Sinirle Kurtulmaya Çalışan Keith e Baktı Ciddi Bakışlar İle Katie.. Keith in Yaptığı Son Darbe İle Onu Kontrol Altına Aldı Büyü Güçleriyle.. Axca nın Bağırışı Kulaklarını Doldurmuştu.. Bağırdı O da..
"AXCA!!"
Mavi Gözleri Bir Anda Bağırarak Yere Doğru Düşen Axca ya Gitti.. Kükredi Son Ses Katie ye Emir Verircesine.. Mavinin Tonlarını Taşıyan Boynuzları Parlamaya Başlamıştı Su Gücünü Kullanmaya Bağladığı Anda..
Lance in Kükremesini Anlamıştı Katie.. Büyü Gücünü Kullandı Axca yı Kurtarmak İçin.. Yukarı Kaldırdı Ellerini Ve Axca nın Yukarıya Doğru Uçuşunu İzledi Kaşlarını Çatarak.. Oturttu Onu Lance in Mavi Pullarla Kaplı Sırtına.. Kulaklarını Dolduran Üçüncü Bir Bağırış İle Lance e Bağırdı Katie..
"Lance Kontrol Altına Al Keith i HEMEN!!"
Sivri Ejder Dişlerini Sıkıp Burnundan Nefes Verdi Lance Sıkıntı İle.. Şiddetle Kükremesi Keith e Büyü Uyguladığını Kanıtlayan Bir Nitelikti Adeta.. Ejder Boynuzlarını Kullanarak Keith i Tüm Gücü İle Kontrol Altına Aldı Ve Gözlerinin Önüne Getirdi Onu.. Telaşlı Ve Sinirli Bakışlar İle Karşısında Hareketsizce Duran Keith i İnceledi.. Geçirdi İçinden.. "Karanlığın Nefreti Keith in Vücudunun Yarı Kesimini Ele Geçirmiş.. Keith Alev Gücünü Kullanamıyor Güzel.." Sıkıca Gözlerini Kapattı Bir Anda.. Tanrım Ne Bu Çektiğim Acı..!?" Kükredi Son Ses Kalbinde Oluşan Yeni Bir Ağrı İle.. Dişlerini Sıktı.. İçindeki Kaybetme Korkusu Ve Telaş Kalbine Ağrıların Girmesine Sebep Oluyordu Anlamıştı Bunu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝Pole Star❞ 《Klance》
Fanfic~Kutup Yıldızını Hiç Yön Bulmak Dışında Farklı Bir Özellik İle Düşündün mü? Kutup Yıldızının Yön Göstermesi Dışında Şans Getirdiğine de İnanılır Tıpkı Krolia nın Kocası Sherif i Bulup Dünya ya 2 Melek Getirmesi Gibi.. Krolia Sherif İle Kutup Yıldızı...