Bölüm 21

156 15 3
                                    

Gülmeye Başladı Kötü Bir Ses İle Lotor.. Yavaş Yavaş Hareketsiz Kıldığı Lance in Ve Yere Çökmüş Öylece Duran Keith in Yanına Yürüdü.. Ukala Bir Sırıtış Sergiledi..

"Şimdi Güçlerinizi Almak İçin Büyük Fırsatı Yakaladım Ha~?"

Elini Uzattı Keith e Doğru..

Hareketsiz Olsa Bile Gözleri Nasıl Bir Hal İçerisinde Olduğunu Gösteriyordu Lance in.. Kendisi Kıpırdayamıyordu Ve Keith Gözlerinin Önünde Öylece Duruyordu.. Bunun Kadar Acı Birşey Var mıydı Hayatta? Sevdiğin Bir Kişi Önünde Öylece Duruyor, Tehlike İçinde Ama Sen Kılını Dahi Kıpırdatamıyorsun.. Tüm Acıların En Büyüğü Olabilirdi Bu.. Zorladı Kendini Kıpırdamak İçin Fakat Tek Kılını Dahi Kıpırdatamıyordu..

Alev Ruhu Devreye Girmişti Anında.. Keith Alev Ruhunun Kontrolündeydi Artık.. Lotor un Kendine Uzattığı Elini Görünce Sırıttı Ve Vücudunun Alevler Almasına İzin Verdi.. Alev Saçan Eliyle Lotor un Elini Tuttu Sıkıca.. Alev Gücü Vücudundaki Üç Mızrağıda Kül Etmişti Anında Kara Büyü Dinlemeden.. Sinirle Karışık Bir Gülümseme Sundu Lotor a Ve Öfke Dolu Gözleriyle Baktı Lotor un Gözlerine..

"Değiştirelim.. Şimdi Seni Becermek İçin Büyük Fırsatı Yakaladım Ha~?"

Keith in Kurduğu Cümle İle Şaşkınca Baktı Lotor.. Keith Tarafından Yediği Tekme İle Sürüklenmeye Başladı Kum Dolu Yerde Bütün Kumları Havaya Kaldırarak.. En Sonunda İse Bir Ağaca Çakıldı..

Kollarını Sıvayıp Gülümsemesine Devam Etti Alev Ruhu Tarafından Ele Geçirilmiş Keith.. Yürürken Konuştu..

"Sen Ve Benim Dostuma Zarar Vermek Ha..? DELİRTİYORSUN BENİ!!"

Güldü Sanki Delirmişçesine.. Durdu Lotor un Karşısında Ve Yüzüne Alev Dolu Bir Yumruk Geçirdi Sertçe.. Sırıttı Sinirle..

"Ah Görüyorum ki Toprak Banyosu Yapmayı Bilmiyorsun Ha..? Sadece Toprağı Havaya Kaldırıyorsun Seni Lanet Olası! Ama Şimdi Sana Öğreteceğim Nasıl Toprak Banyosu Yapacağını~"

Büyü Gücüyle Lotor u Hızla Gökyüzüne Doğru Kaldırdı Ve Bir Anda Yere Çakıp Onu Toprağa Sürtmeye Başladı Kendine Engel Olamadan.. Güldü Lotor a Toprak Banyosu Yaptırırken.. Diğer Elini Lance e Koşan Kıza Doğrulttu Ve Onu da Yanına Çekti Çekim Gücüyle Yanına..

"Seninde İşin Bitmedi Lanet Kız.."

Zihnini Okudu Kontrol Altında Tuttuğu Kızı.. İsmini Söyledi Sırıtarak..

"Ezor Huh~? Güzel İsim Ama Bu İsim de Lance e Zarar Vermek İstediğin İçin Seninle Beraber Yok Olacak~"

Parmağını Şıklattığı Anda Tuz İle Buz Etti Ezor Adlı Kızı.. Keyif Vermişti Düşmanlarının Canını Yakmak Kendisine.. Güldü Delice..

Saatlerce Kıpırdamaya Çalışıyordu Lance.. Üzerindeki Donmasını Sağlayan Büyünün Ne Olduğunu Çözmüştü.. Kader Zincirleri Adında Özel Bir Büyü Uygulanmıştı Kendisine Ve Bu Büyünün Nasıl Bozulacağını Bildiği İçin Şükretti Tanrı ya.. Su Ruhunun Kendini Ele Geçirmesine İzin Verdi Ve İçinden Geçirdi Sihirli Sözcükleri.. Bu Kadar Kısa Bir İşlemden Sonra Tekrardan Hareket Özgürlüğüne Kavuşması Harika Birşeydi.. Son Hız Keith in Yanına Koştu Ve Dövmekte Olduğu Lotor u Buzlaştırıp Kendi Tarafına Çekti Çekim Gücüyle.. Kaşlarını Çatıp Keith e Baktı..

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin