Elini Bozulmuş Saçına Geçirdi Ve Bağırdı Axca..
"Nasıl Bu Hale Geldi Benim Kardeşim!?"
Kaşlarını Çatıp Konuştu Shiro..
"Sakin Olman Gerek Axca.. Katie Onları İyileştirmeye Çalışıyor Gördüğün Gibi.."
Gözlerini Sıkıca Kapattı Ve Keith İle Lance in Üzerinde Tuttuğu Ellerini Yumruk Yapıp İyileştirme Büyüsünün Kuvvetini Arttırdı Katie.. Durum Sandığından Kötüydü.. Üzerinde Çalışmadıkları Büyüleri Kullanmak İkisine de Ciddi Hasarlar Vermişti Ve Yarım Saattir İyileştirme Büyüsü Uyguluyordu Keith Ve Lance e.. Sanırsa ki Element Taşıyıcısı Olmak Bu Denli Zorlu Ve Tehlikeli Birşeydi..
Yutkundu Ve Kaşlarını Çatıp Katie, Keith Ve Lance e Baktı Allura.. Bakışlarını Shiro ya Çevirdi..
"Durumları Çok mu Kötüdür Sence..?"
Sıkıntılı Bir Nefes Verdi Shiro..
"Bilmiyorum Allura.. Fakat Belli Katie nin Zorlandığından. Ciddi Hasar Almış Olmalılar Her Ne Olduysa..."
Ellerini Yumruk Yapıp Birbirine Vurdu Hunk..
"Yanlarında Olacaktım ki Pataklayacaktım Dostlarıma Zarar Verenler Kimlerse! Bir Dakika.."
Düşündüğü Şeyi Aktardı Direk..
"Askerler Ya da Avcılar Sebep Olmuş Olabilir mi..?"
Sinirine Engel Olamadı Duydukları İle Axca..
"ÖLDÜRMEK İSTİYORUM O LANET İNSANLARI!!"
Hızla Sinirle Soluklanan Axca nın Yanına Gitti Ve Elini Omzuna Koydu Allura..
"Axca Sakin Ol.. Güçlülerdir Bizim Dostlarımız Atlatırlar Bu Durumu Eminim.. Sen de Emin Ol Ve Sinirlenme Lütfen"
Sinirle Nefes Verdi Ve Eliyle Alnını Ovdu Hızlı Hareketler İle Axca..
"Emin Olayım..? Sinirlenmeyim Ha..? BURADA KARDEŞİMİN HAYATI SÖZ KONUSU!"
Gözlerini Kapattı Ve İçinden 10'a Kadar Saydı Sakinleşmek İçin Allura..
Ellerini Çekti Ve Kendini Yere Bırakıp Soluklandı Katie..
"Durumları Sandığımdan Daha Kötü Çıktı.. Üzerinde Çalışmadıkları Özel Büyüler Kullanmışlar Ve Askerler İle Avcıların Bu Denli Zarar Vereceklerini Sanmıyorum Onlara Ama Keith in Sırtından Çıkardığım Yeşil Sıvılarla Dolu İğneler Askerler İle Avcıların Olayın İçinde Olduğunu Gösterir.."
Kapattığı Gözlerini Açtı Aniden Aklına Gelen Şey İle.. Yutkundu.. O Olabilir miydi..?
"Yoksa.."
Telaşla Baktı Axca..
"Yoksa Ne Katie!? Yoksa Ne!?"
Yavaşça Doğrulup Kaşlarını Çatarak Baktı..
"Haberiniz Var mı Bilmiyorum Ama.. Kara Gölge Adında Yeni Bir Düşman Edinmişlerdi Keith İle Lance.. Kara Gölge Dünya Üzerindeki En Kuvvetli Büyü Güçlerini Ele Geçirmeye Çalışan Bir Ruhani Yaratık.. Görünüşü Kara Bir Gölgeye Benziyor Bu Yüzden İsmi Kara Gölge.. Kesinlikle Oydu Dostlarımızı Bu Hale Sokan Şey.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝Pole Star❞ 《Klance》
Fanfic~Kutup Yıldızını Hiç Yön Bulmak Dışında Farklı Bir Özellik İle Düşündün mü? Kutup Yıldızının Yön Göstermesi Dışında Şans Getirdiğine de İnanılır Tıpkı Krolia nın Kocası Sherif i Bulup Dünya ya 2 Melek Getirmesi Gibi.. Krolia Sherif İle Kutup Yıldızı...