Bölüm 23

162 13 2
                                    

Kızarık Gözlerini Açtı İstemeyerek Lance.. Odasına Dolan Işıklar Kendini Fazlasıyla Rahatsız Etmişti Ve Birşeyler Yapma İsteği Yoktu İçinde Geç Uyuduğu İçin.. Ek Olarak Baya Depresifti Dün Yaşadığı Olay Yüzünden.. Ayağa Kalktı Ve Çıkardığı Kıyafetleri Teker Teker Giyip En Sonunda da Asker Yeşili Ve Turuncu Çizgili Ceketini Attı Sırtına.. Kapıyı Açtı Esneyerek.. Karşısına Katie nin Çıkmasını Beklemiyordu Elbet..

İçindeki Telaşı Gizlemeye Özen Göstererek Konuştu Katie..

"Lance 2 Günümüz Var.. 2 Gün Sonra Karanlığın Nefreti Tamamen Ele Geçirecek Keith i Ve Biz Daha Bir Çözüm Yolu Bulabilmiş Değiliz.. 1. Günü Yarıladık Neredeyse..!"

Kaşlarını Çattı Lance.. Gözlerini Kapattı Kalbinde Oluşan Ağrı İle.. Sıkıntı İle Nefes Verdi Ve Gözlerini Açtı..

"Bilmiyorum Katie.. Keith Karşımızda Yavaş Yavaş Karanlık Tarafa Sürükleniyor Ve Biz Birşey Yapamıyoruz.. Onu Öldürmek Bir Çözüm Değil..!"

Eliyle Boynunu Ovdu Katie.. Nefes Verdi Ve Gözlerini Herhangi Bir Yere Çevirdi.. Gözlerine Keith in Ablası Axca nın Ciddi Bir Şekilde Görüneceğini Tahmin Edemezdi.. Elini Boynundan Çekti Ve Şaşkınca Axca ya Baktı..

Katie nin Şaşkınca Baktığı Yere Baktı Lance de.. Axca İle Buluşunca Mavi Gözleri Arttı Kalbindeki Ağrı Derinden Derine Tıpkı Bir Bıçak Darbesinin Verdiği Ağrı Gibi.. Dudaklarını Araladı Nefes Almak İçin..

Kaşları Çatık Biçimde Katie İle Lance in Yanına Yürüdü Axca.. Kollarını Bağladı..

"Benden.. Özellikle de Benden Saklamamanız Gerekiyordu Sizi Aptallar.."

Kaşlarını Çattı Lance..

"Aklımıza Gelmedin Axca.. Herşey Ani Gelişti Anla Sen de Bizi.."

Başını Onaylarcasına Salladı Katie..

"Lance Haklı.. Şimdi Tartışmaya Başlamadan Keith İçin Bir Çözüm Bulmamız Şart.. Duyduysan Eğer Sadece 2 Günümüz Var.."

İçten İçe Ruhsal Olarak Çöküyordu Axca.. Canından Daha Çok Sevdiği Kardeşi Kötü Bir Belanın Eşiğindeydi Bu Halde Olması Son Derece Normaldı.. Tabii Yüzüne Yansıtmıyordu Duygularını.. Gözleri Sönük Bakıyor Ve Yüzü İfadesiz Duruyordu Öylece.. Gözlerini Kapattı Ve Düşündü.. Aklında Bir Anı Canlanmıştı Anında..

~~~~~FLASHBACK~~~~~

Gülümsedi Tüm İçtenliği İle Krolia.. Meleklerinin Yanına Eğildi Ve Yüzlerini Çenelerinden Nazikçe Tutarak Kaldırdı Yukarı..

"Axca? Keith? Korkmanıza Gerek Yok Meleklerim.. İnanın Yin Yang İkizleri Sizin Bizim Kadar İyi Canlılar~"

Şaşkınca Annesinin Dediklerini Dinledi Axca.. Sarı Retinalı Gözlerini Siyah Gözleri Olan Beyaz Renkli Dişi Canlıya Çevirdi Sonra.. Gözleri Parlamıştı Karşısındaki Ablası Kadar Olan Kadının Beyaz Işıklar Saçması İle..

Axca nın Yang a Baktığını Görünce Tebessüm Etti Ve Elini Axca nın Kafasının Üstüne Koydu Krolia..

"Onun İsmi Yang Kendisi Aydınlığın Koruyucusudur Ve Karanlığın Kötü Büyülerini Yok Eder Üstün Büyü Güçleri İle"

Gülümsedi Yang İsimli Kadına Axca.. Gözleri Beyaz Gözleri Olan Siyah Renkli Adama Gitmişti Birden.. Şaşkınca Baktı Karşısındaki Siyah Adama..

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin