Bölüm 36

121 14 63
                                    

Soğuk Bir Kış Sabahı Kahvaltı Yapılıyordu Güneşin Soluk Işıkları İle Aydınlanan Mutfakta. Herkes Kendi Halindeydi Ortalığı Sevinçten Ayağa Kaldırma Özelliği Olan Kişiler de Dahil. Kardeşine Baktı Axca. Her Zamankinden Biraz Daha Soluk Ve Sönük Görünen Gözlerine Baktı. Kardeşinin Ayağa Kalkması İle Kendisi de Ayağa Kalkmıştı.

"Ben Keith in Yanına Gideyim."

Başıyla Onayladı Allura Tebessümünü Eksik Etmeden. Keith in Bu Zamanlarda Dolu Bir Sevgiye İhtiyacı Olduğunu Biliyordu.

Ceketinin Fermuarını Çekti Keith. Nefesini Verdi Ve Merdivenleri Çıkarak Ulaşımını Başlattı Çatıya Doğru. Ablasının Peşinden Geldiğini Bilmiyordu Haliyle. 1 Adım, 2 Adım Ve 3 Adım. Çıktı Çatıya Ve Titredi Soğuğun İliklerine Kadar İşlemesi İle. Bu Havada Görebildiği Nefesini İzledi Gözleriyle Sonra İse Oturdu Soğuk Çatı Taşlarının Üstüne. Bacaklarını Kendine Çekip Kollarını Bacaklarının Üstünde Bağladı Ve Çenesini Koydu Kollarının Üstüne.

"Silinmek İstiyorum.."

Çatıya Çıkmasıyla Birlikte Duyduğu Cümle İle Afallamıştı Axca. Kardeşinin Dünya dan Silinmesini Kendisini Ezer Geçerdi Tıpkı Annesinin Ölümündeki Gibi. Kaşlarını Çattı Ve Hüzün Dolu Gözleri İle Arkadan Kardeşine Baktı Sessizce.

Yanında Görmüş Olduğu İnsan Silüeti İle Başını Kaldırdı Ve Yavaşça Arkasına Döndü Keith. Beklemiyordu Ablası Axca nın Arkasında Olmasını. Bakışlarını Sönükleştirdi.

Bu Sefer Kardeşine Kızmak Yerine Sadece Susmuştu Axca. Sürekli Kardeşinden Bu Tarz Sözler Duyardı Fakat Bu Söz Kalbini Delmekle Beraber Parçalayıp Geçmişti Resmen. Silinmek? Cidden Acı Bir Kelimeydi. Sol Çatık Kaşının Altındaki Gözden Yanağını Islatan Bir Damla Süzülmüştü Bir Anda. Kaşları Titremeye Başlamıştı Bir Anda. Yutkunması Zorlaşmıştı İyice. Titrek Sesiyle Konuştu.

"A-aptal."

Kaşları Yukarı Kalkmıştı Keith in. Göz Bebekleri İse Bir Anda Küçülmüştü Ablasını Ağlarken Görünce. Bunu Yapmak İstememişti. Ağlatmak İstememişti Canı Ablasını. Bir Anda Hızla Ayağa Fırladı Ve Ona Koşup Kolları İle Sarmaladı Axca . Sıkıca Sarıldı Ona.

"Özür Dilerim. Çok Özür Dilerim. Aptal Kardeşinim Ben Senin Ağlama Axca."

Vücudundaki Çaresiz Titremesi Hareket Etmesini Zorlaştırır Nitelikteydi. Konuştu Titrek Sesiyle.

"S-seni Salak.. Annemizden Sonra da Sen mi Bırakacaksın Beni..?! Aptal Kardeşim mi Bırakacak Beni..?!"

Hıçkırık Duyuldu Aralarında.

İçi Acımıştı Keith in. Sıkıca Gözlerini Kapattı Ve Ablasının Sırtını Sıvazladı Bu Hareketi Sevmemesine Rağmen.

"Özür Dilerim Axca. Ağlama Bak Bırakmayacağım Ben. Annemiz Görüyor Seni Ağlama..!"

Titrekliğini Bir Kenara Bıraktı Ve Sıkıca Sarıldı Kardeşine Axca. Annesinden Sonra Kendisini Kardeşinin Bırakmasına Dayanamaz, Ruhen Ölüp Biterdi Bile. Kardeşini Canından Çok Seviyordu Dayanamazdı Gitmesine.

"E-eğer Duyarsam Bir Daha Böyle Dediğini..!"

Kaşlarını Çattı Keith.

"Tamam. Tamam Demeyeceğim. Kes Şu Sulugözlüğü Axca.."

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin