Bölüm 42

148 15 138
                                    

Saat Öğlen Civarını Gösteriyordu. Bulutlar Acıları Dindiren Şifalı Su Damlalarını Canlıların Üzerine Yağdırıyor, Rüzgar İse Canlının Hararetini Alıyordu Arkadaşı Yağmur İle Beraber.

Acxa nın Yattığı Koltuğun Önüne Yaslanmış, Öylece Elindeki Kaset İle Beraber Duruyordu Keith. Annesinin Meleklerine Emanet Ettiği Kasetle Beraber. Nefes Verdi Üzüntüyle. Elindeki Kaseti Tekrardan Cebine Koyup Kız Kardeşi Acxa ya Baktı.

"Saatler Geçti Daha Kimse Uyanmadı. Yanlız Hissediyorum Uyan Artık Abla.."

Eliyle Acxa nın Elini Tutup Üstünü Okşamaya Başladı Naziklikle.

Gözlerini Yavaşça Aralayıp Etrafına Baktı Allura. Kaşlarını Çatıp Yataktan Kalktı Yavaşça. Gözlerini Ovalayıp Tekrardan Etrafına Baktı. Odasındaydı. Ama Kendisi Gece Dışarıdaydı? Bir Dakika Dışarıda mıydı? Aklına Uçuşan Görüntüler İle Dehşete Kapıldı Yüzü. Acılarını Önemsemeden Son Hızla Kapıya Koşup Kırarcasına Kapıyı Açtı Ve Koşarak Çıktı Odadan.

Gelen Sesler İle Hızla Kafasını Kaldırdı Keith. Bir Anda Karşısında Soluk Soluğa Duran Beyaz Saçlı Kadına Baktı Hafif Bir Şaşkınlıkla.

"Allura..?"

Telaşla Etrafına Bakındı Allura.

"Herkes-.. Herkes İyi mi..? Birşey Söyle..!"

Başını Önüne Devirdi Keith.

"Herkes İyi Ve Kara Gölge Ortalarda Yok Lance İle Katie Sayesinde. Şuan Uykudalar"

Nefes Verdi Ve Tebessüm Etti Rahatlamışçasına Allura.

"Tanrı ya Şükürler Olsun.."

Tebessüm Ederek Keith in Üzgün Yüzüne Baktı Allura. Yavaşça Solmuştu Tebessümü. Normal Hızda Adımladı Ve Keith in Yanına Çöküp Bacaklarını Kendine Çekti Keith in Yüzünü Görmeye Dikkat Ederek.

"Herkes İyi İse.. Neden Üzgünsün Keith..?"

Gözlerini Kapatıp Kollarının Üstüne Koydu Başını Keith.

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin