Bölüm 39

134 10 87
                                    

Tik, Tak, Tik, Tak. Zaman İşliyor Lance. Gece nin Karanlığı Sabaha Dostlarından Birşey Bırakmayacak Eğer Acele Etmezsen. UYAN ARTIK!

Ölümcül Korkular Olurdu İnsanı Yiyip Bitiren. Kalbini Çürütürcesine Can Çekiştiren Ve Yaşama İsteğini Elinden Alan.

Öylece Bekliyordu Olduğu Yerde Lance. Çaresizlik Diz Boyuydu Üstünde. Eğer Keith Böyleyse Diğer Dostları Nasıldı? Tam Sağlam Sıyıran Biri Var mıydı..? Titreyen Bacaklarını Umursamadan Koşmaya Başladı Evin İçinde. Salona Vardığında İse Bir Adet Karanlık Koza da Bulunan Hunk İle Yerde Yatan Axca Görmüştü. Geriledi Korku İle Arkasına Doğru. Yerde Anlamsızca Bulunan Kütüğe Takılıp Düştü Bir Anda. Başını Ovalayıp Sanki Hiçbir Şey Olmamış Gibi Geri Ayağa Kalktı Ve Koştu Evin Çıkış Kapısına Doğru. Çıktı Evden. Karşısında İse Yerde Yatmakta Olan Allura Vardı. Evin Koruma Küresinin Bir Sönüp Bir Geri Gelmesi Allura nın İyice Bitkin Düştüğünü Gösteriyordu. Hızla Yanına Gidip Çömeldi Ve Sarstı Onu.

"Allura! Kendinde misin!? Birşey Söyle Tanrı Aşkına!"

Maviliği Solmuş Gözleri İle Korkuyla Yaralar İçinde Yatan Allura ya Baktı.

Güçlükle Titreyen Sesiyle Konuştu Allura.

"L-lance.. Y-yardım Et.."

Dişlerini Sıktı Lance e Uzatmaya Çalıştığı Kolu İle.

"Ö-ölüm Fermanı-nın İmzası Var S-sırtımızda.. 3 Saatin V-var.."

Öksürdü Yorgunlukla.

Korkusunu Belli Eden Sesiyle Konuştu Lance.

"Ne 3 Saati Allura!? Neler Oluyor!? NE YAPMALIYIM!?"

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin