Bölüm 44

136 14 179
                                    

Saat Gecenin Bir Vakti. Ay En Tepede Işıkları İle Şölen Sunuyor Gecenin Misafiri Olarak Kalanlara. Yıldızlar Ay ın Parlaklığını Arttırmak İçin Parıldama Şarkısı Söylüyorlar Dönerek. Ve Ortada Umutların, Şansın Ve Sevginin Gücünü Barındıran Bir Adet Kutup Yıldızı. Özel Bir Geceydi Bu Gece. Kutup Yıldızının Tepede Olduğu Bütün Geceler Özeldir..

Mavi Okyanus Gözlerini Kutup Yıldızına Dikip Tebessüm Etti Suyun Taşıyıcısı. Huzurla Nefes Verdi.

"Ustamın da Söylediği Gibi. Kutup Yıldızı Misafir Olmuşsa Gökyüzüne, İşte O Zaman Ya Şansın En Güzeli Sana Aittir Ya da Kaderin En Kötü Riski.."

Gözlerini Camın Ahşabına Kaydırdı Birden.

"Olmaz Usta. Kutup Yıldızının Kötü Riskine İnanmayacağım Hiçbir Zaman. Ben Şans Getirdiğine İnanıyorum.."

Burukça Tebessüm Etti.

"Kutup Yıldızı Bana Hep Şans Verdi. Verdiği Şansın Karşılığı Olarak Mutluluğumu Çalamaz.. Değil mi..?"

Nefesini Tuttu. Aklından Geçirdi Teker Teker Hayatını Çatlatan Noktaları. Sesi Çatlarcasına Nefes Verdi Daha Sonradan. Elleriyle Yüzünü Kapattı.

"Hayır. Hayır..! Ustamı Öldürdüm, Ailemi Kaybettim, Canlılara Zarar Verdim. Ama Lütfen Onu Almasın Hiçbir Şey Benden. Kimse Benden Kutup Yıldızını Almasın.."

~~~~~Flashback~~~~~

Bağırdı Usta Azur.

"Lance! Sakin Ol Evladım! LANCE!"

Öfke Dolu Bakışlar İle Kendisini Eğitmiş Olduğu Ustası Azur a Bakıyordu Küçük Lance.

"Hah! Kötüler Hiçbir Zaman Sakin Olmaz Azur Usta!"

Yanaklarından Yaşlar Süzüldü Bir Anda. Yere Çöküp Titredi Durduğu Yerde.

"Usta.. U-usta Yardım Et Bana!"

Hıçkırdı Acıyla.

"K-kimseye Zarar Vermek İstemiyorum Ben!"

Telaşlı Gözlerle Öğrencisi Lance e Baktı Azur Usta. Yavaşça Yaklaştı Ona. Ellerinden Büyülerin Hüzneleri Saçılıyordu Etrafa.

"Tamam Lance. Kıpırdama Geliyorum Yanına."

Başı Eğikti Lance in. Sırıttı Şeytanice. Sıktı Kendi Elini Ve Kalktı Ayağa. Öfkesinden Duvarlar Çatlıyordu Tıpkı İçindeki Sevgi Hissinin Çatlamaya Yüz Tutuşu Gibi.

"Herkesi Öldürmek İstiyorum. İnsanları Öldürmek İstiyorum! Bana Yol Göstermedin Sen Usta! Ve Bana Yardımcı Olacakları Yerde Engel Olan Kişilere Büyülerimin En Pisini Tattıracağım!"

Hızla Kendisine Korku İle Bakan Usta ya Koştu Küçük Lance. Ellerini Kaldırdı Havaya Ve Havaya Şekiller Çizmeye Başladı Kara Sular İle Kaplı Olan. Buna Suyun Ölüm Yazıtı Adı Veriliyordu. En Sonunda İse Kükredi Hem Yazıta Hem de Karşısında Duran Usta ya. Son Duyulan Sesler İse Ölüm Çığlıkları Ve Evin Parçalara Ayrılırken Çıkardığı Seslerdi.

~~~~~Flashback~~~~~

Sıkıca Gözlerini Kapatıp Dişlerini Sıktı Lance. Usta Anısını Hatırlamak İstemese Bile Hatırlamıştı Ayrıntılarına Dek.

❝Pole Star❞  《Klance》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin