-1-

470 24 4
                                    

     Sevgili günlük;

Bugün tekrar doğduğum yere yani Amerika'ya taşınıyoruz. Benim okulum için başka bir ülkedeydik. Genelde hiçbir okulda rahat edemiyorum. Neden mi? Ben doğuştan farklıyım. Gözlerim kırmızı renginde. Herkes beni vampir zannediyor ama normal bir insandan hiçbır farkım yok. En azından ben öyle biliyorum.
    Bu sene liseye başlayacağım yani 15 yaşındayım. Yeni bir yere taşınmak ve yeni bir okula başlamak benim için çok zor olacak. Özellikle böyle farklı olmamdan dolayı her okul senesi olduğu gibi tüm okulun benimle dalga geçeceğine ve uzaylı görmüş gibi bakacaklarına eminim. Bazen gözlerimi başka birininkiyle değiştirmek o kadar istiyorum ki. En acı kısmı da bundan hiçbir zaman, hiçbir şekilde kurtulamayacak olmam.
    Bazen bir kardeşimin olmasını ne kadar çok istediğim aklıma geliyor. Aslında benim bir kardeşim hatta ikizim vardı. Ama ilkokuldayken bir anda ortadan kayboldu. Ben onun kaçırıldığına inanıyorum ama en ufak birşey bile bilmiyoruz. Bana çok benziyordu,kırmızı gözleri,benim aksime kıvırcık kahverengi saçları vardı. Adı Alice'ti. Onu çok seviyordum ve şimdi de o kadar çok özlüyorum. Annem ve babam bu konudan bahsetmeyi pek sevmezler. Ama onu asla unutmadıklarını biliyorum.
   Yarın taşınacağımız için çok heyecanlı bir o kadar da korkuyorum. Yarın yeni evimizde bu saatlerde yazmaya devam edeceğim.

                                       Aria Brown

                 -Bölüm sonu-

GİZEM-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin