-5-

236 18 1
                                    

Aria dona kalmıştı, hiçbirşey söyleyemiyor, yapamıyordu. Kaçırılmasının üzerinden kaç yıl geçti bile hatırlayamadığı ikizi şu an karşısında ona bakıyordu.
"Aria birşey mi oldu?"dedi Lisa ama Aria cevap veremeyecek kadar şaşkındı.
"Alice,sen niye ayaktasın?" Dedi Lisa ama kimse buna da cevap vermedi.
Alice daha fazla dayanamadı ve koşarak Aria'nın yanına geldi. Sonra ona ağlayarak sarıldı. Aria öylece duruyordu, Alice ona sarılırken bile.
"Aria?"
Aria'nın duyduğu son söz bu olmuştu.
Aria yavaşça gözlerini açtı. Bir odada yatakta yatıyordu. Ne yani bunların hepsi bir rüya mıydı? Yoksa gerçek mi? Ama olamazdı Alice kayıptı nasıl bir anda ortaya çıkmıştı? Aria'nın aklında deli sorular dolanırken biri içeri girdi. Bu annesiydi.
"Aria." Dedi Brenda ve gelip kızına sarıldı.
"İyi misin?" Aria başını salladı
"Peki ya ikizim, ya Alice?" "Bunların hepsini evde konuşalım olur mu?"
"Tamam" dedi Aria ama aklı hala Alice"te idi.
Eve geldiler. Bugün onun için çok karışık bir gün olmuştu. Annesi ona olan herşeyi anlattı.
"Evet kızım, biliyorum bu senin için de bizim için de çok ani oldu ama Alice'i bulduk. Zaten sen okulda onu görünce bayılmışsın. Okul müdürünüz beni aradı ve haber verdi, senin uyanmanı beklerken biz Alice ile biraz konuştuk ve özlem giderdik. Onu o kadar çok özlemişim ki." Annesinin bunu söylerken bile gözleri dolmuştu.
"Peki o nerede, nerede anne söylesene!" Aria daha fazla dayanamamıştı.
"Sakin ol Aria, şu an odanda seni bekliyor." Aria bunu duyar duymaz odaya doğru fırladı.
Kapıyı açtı ve içeri girdi.
"Alice?" Alice yatakta oturuyordu. Aria'nın yanaklarından yaşlar yere damlarken gidip Alice'e kocaman sarıldı. Anneleri ise kapıdan onları izlerken ağlıyordu. Babaları ise yolda uçarak eve gelmeye çalışıyordu.
"Seni çok özledim Aria"
"Ben de seni Alice."
"Alice neredeydin, sana ne oldu?"
"Endişelenme herşeyi anlatacağım." Aria,Alice'in yanına oturdu ve Alice anlatmaya başladı:
"Biliyorsun daha ilkokuldaydık, işte o gün beni bir adam benim ruhum bile duymadan beni takip etmiş. Neyse oraları geçelim asıl olaya gelelim. Beni bir tesise getirdiler,üzerimde bazı testler yaptılar. Ardından da 2 sene önce bu okula başlattılar beni."
"Peki biz seni bulmadan önce kiminle kalıyordun ki?"
"Bir kadınla küçük bir evde tutuyorlardı beni, dışarı çıkmam yasaktı. Eminim şimdi beni arıyorlardır."
"Seni bundan sonra hiçbir yere bırakmam Alice." Alice gülümsedi ve tekrar tekrar sarılıp ağlaştılar.
Artık tüm aile beraberdi. Herkes uzun zamandır olmadığı kadar mutlu ve huzurluydu. Alice tüm olanları daha detaylı birşekilde anlatmış,tüm taşlar yerine oturmuşu. Ama acaba bu güzel günleri ne kadar daha sürebilecekti?

                 -Bölüm sonu-

GİZEM-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin