-14-

79 10 0
                                    

     "Bencede, hemen buradan gitmemiz lazım." Dedi Aria.
Okulun bitmesine hala çok vardı.
"Ne yapacağız?"
"Annemi mi arasak?" Dedi Aria. Ama okulda telefon kullanmak yasaktı.
"Yakalanmadan aramamız lazım." Dedi Alice.
"Ben sınıfın dışına bakarım, biri gelirse haber veririm." Dedi Harris ve sınıftan dışarı çıktı.
Sınıfta başka çocuklar da vardı, ama kimse ikizlerin ne yaptığıyla ilgilenmiyordu bile.
Aria telefonunu açtı ve annesini aradı.
"Alo, kızım ne oldu?"
"Anne bizi hemen alman gerek, daha sonra sana herşeyi açıklarım. Çabuk ol anne, lütfen."
Aria annesinin cevabını beklemeden telefonu kapattı.
"Tamamdır."

    
     Anneleri okulu aradı ve çocukları alacağını, işleri olduğunu söyledi.
"Aria neler oluyor yine?" Diye sordu Brenda.
Alice, Aria ve Harris bu sırada arabaya bindiler.
"Evde anlatacağım anne."
     Brenda evin kapısını açtı ve içeri girdiler.
"Artık neler olduğunu biri bana anlatabilir mi?"
"Bak anne, tenefffüte yeni yapılan yukarı katta oturuyorduk. Zilin çaldığını duymamışız. Bu yüzden tek biz kalmıştık yukarıda. Sonra zilin çoktan çaldığını anladık ve aşağı inmek için kalktık. Ama kaybolduk. Yanlışlıkla bir odaya girdik ve orada bazı kağıtlar bulduk. Bunlar Alice'in kaçırıldığı yer yani İKAM'la okulun yaptığı iş anlaşmalarıydı."
"Nasıl yani?" Dedi Brenda.
"Yani okul İKAM için çalışıyor veya aralarında bir iş ortaklığı var."
"Buna emin misisniz?"
"Evet anne, kağıtları hepimiz gördük."
"Biz oraya bir daha dönemeyiz." Dedi Alice.
     Akşam babaları işten eve gelince bu konuyu daha detaylı konuştular. İkizler veya Harris bir daha o okula dönemezlerdi.
     Ertesi gün anneleri kayıtlarını okuldan sildirdi. Artık gidecekleri bir okul yoktu. Yeni bir okul bulmaları gerekiyordu. Dolayısıyla yaklaşık 1 veya 2 hafta evdelerdi.

     "Harris, Aria bir dakika odaya gelir misiniz?" Diye bağırdı Alice yukarı kattan. Aria ve Harris aşağı katta oturuyorlardı.
"Ne oldu Alice?" Diye sordu Aria. Hepsi odada toplanmıştı.
"Sizinle uzun zamandır bunu konuşmayı planlıyordum ama bir türlü fırsat bulamamıştım."
"Ne konuşacaktın?"
"Beni kurtarmaya geldiğinizde size orda başka çocukların da olduğunu söylemiştim, hatırlıyor musunuz?" Dedi Alice.
"Evet."
"Ben onlar oradayken burada rahat edemiyorum. Siz beni kurtardınız ama onların bir ailesi veya kurtaracak biri yok. Bir tanesi ile konuşma fırsatı buldum. Çok iyi biriydi. Sanırım 3 kişiler. Tabi bide biz varız."
"Sen şuan tam olarak ne demeye çalışıyorsun Alice?"
"Diyorum ki, geri dönüp onları oradan çıkaralım."

                -Bölüm sonu-

GİZEM-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin