-6-

203 18 1
                                    

     İkizler bugün okula gitmemişlerdi. Daha yeni birbirlerini bulmuşlardı, kaybetmek istemiyorlardı.
     Babaları okul ile konuşmuştu. Okul ise bu olayın tamamen bir tesadüf olduğunu söylemişti. Alic'in iki senedir okullarında öğrenci olduğunu ve bakıcı bir kadınla yaşadığını söylediler. Zaten bunlardan başka da birşey bilmiyorlardı veya öyle gözükmek istemişlerdi.
     Aria ikizinin bir anda karşısına bu şekilde çıkmasından şüphelenmemiş değildi. O hala bunun bir tesadüf olmadığını düşünüyordu. Ama şu anda bunlarla hiç ilgilenmiyor ikiziyle özlem gideriyordu.
    
Aria gözlerini kırpıştırarak açtı. Yatağının yanından saatini aldı ve ikizinin uyanmamasına dikkat ederek sessizce yorganı üzerine çekti. Ama saate bakmasıyla yataktan kalkması bir oldu. Saat 11 olmuştu ve hala uyuyorlardı. Aria, hala saatin farkında olmayan Alice'in yanına gitti.
"Hey, hey, Alice!" Alice yatakta döndü ve esneyerek Aria'ya baktı.
"Ne var Aria, sabahın köründe ne oluyor?"
"Sabahın körü olduğuna emin misin Alice, bence bir saate bak."
"Ne varmış saatte?" Aria saati Alice'e gösterdi.
"Nee,11 mi?" Alice ayağa fırladı. Aria onun bu haline güldü ve kahvaltı için mutfağa indiler.
     Anneleri çoktan kalkmıştı, babaları ise erkenden işe gitmişti.
"Ooo günaydın kızlar, erkencisiniz."
"Ne var anne, sadece biraz uyumuşuz işte." Aria Alic'in bu cevabına katılırcasına başını salladı.
     Kahvaltıdan sonra ikizler bütün gün evde tembellik yaptılar; film izlediler, oyun oynadılar, eski anılardan bahsettiler...
     Akşam ise babaları gelince onunla biraz zaman geçirip yemekten sonra yatmaya gittiler. Yarın ikiside ilk defa birlikte okula gideceklerdi. İkiside sanki ilkokulda yeni okula başlayacakmış gibi heyecanlıydı.        
      Ertesi günlerde ne olacağını kimse bilemezdi ama bu gizemli aile için bu kadar mutluluk bile fazlaydı.

    
                -Bölüm sonu-

GİZEM-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin