"Hadi uyanma vaktı Aria" diye seslendi Aria'nın annesi Brenda. Aria hiç uyanmak istemiyordu.
"Hadi ama kızım uçağa geç kalacağız" bu sefer bağıran babası Daniel'dı.
"Tamam baba" Aria zorla kendini yataktan ayırdı ve ayağa kalktı.
"Bugün kim bilir neler yaşayacağım?" Diye düşündü kendi kendine.
Banyoya gitti. Aynanın karşısına geçti ve kendisine baktı
"Niye ben?" Dedi kendi kendine. Ardından yüzünü yıkadı ve üzerine giyecek birşeyler buldu. Bu zor olmuştu çünkü neredeyse tüm eşyaları bavuldaydı. Ayaklarını sürükleye sürükleye merdivenlerde aşağı indi. İlk gördüğü şey anne ve babasının ortalarda telaşla koşuşturuşuydu.
"Gel kızım hemen birşeyler atıştır hemen yola çıkmamaız lazım" dedi Brenda ve kızının yanağına bir öpücük kondurdu. Ardından da Aria için bir tost hazırlamaya başladı.
Brenda tostu kızının eline tutuşturdu. Aria tosttan zorla bir ısırık aldı ve derin düşüncelere daldı.
"Keşke Alice de benimle olsaydı" dedi kız tostunu zorla yerken.
"Onu hepimiz isterdik kızım ama şu an bunu konuşacak bir zaman değil."dedi Daniel. Sonra da oturduğu yerde kalktı ve;
"Ben bavulları arabaya taşımaya başlıyorum. Hadi sizde toparlanın artık."
"Hadi Aria"dedi annesi ve Aria son kez odasına bakmaya gitti. Odası bomboş ve sessizdi. Brenda kızının yanına geldi.
"Aria biliyorum yaklaşık 5 senedir yaşadığımız yeri terk edip yeni bir yaşama başlamak zor ama herşey güzel olacak. Söz veriyorum."
"Beni üzen evimiz veya yaşadığımız ülke değil, Alice ile yaşadığımız tüm anılar. İşte onları bırakmak çok zor." Aria'nın kırmızı gözlerinden bir damala yaş süzüldü.
"Herkes hazır mı?" Diye bağırdı Daniel.
"Geliyoruz baba!" Diye bağırdı Aria ve eve son bir kez baktıktan sonra arabaya bindi.
Havalimanına geldiler. Arabayı park ettikten sonra içeri girdiler. Aria mümkün olduğunca gözlerini saklamaya çalışıyordu. Lens bile takamadığı bu gözleri saklamak çok zordu.
İlk güvenlik kontrolüne geldiklerinde Aria aşağıya bakarak kontrelden geçti. Saatini almak üzere bıraktığı kutunun yanına gitti. Yanında kendi eşyalarını alan bir çocuk vardı. Çocuk bunu fark edince irkildi ve dik dik Aria'ya baktı. Sonra koşarak annesinin yanına gitti.
"Anne inanamazsın burda bir vampir var!" Aria çocuğun sadece bu dediğini duymuştu. İç çektikten sonra yoluna devam etti.
Aria uçakta cam kenarına büzüşmüş gözlerini kapatmış ve yarın olacakları kara kara düşünüyordu. İşte o an içinden keşke Alice yanında olsaydı diye tekrar geçirdi.-Bölüm sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEM-1
AdventureAria 15 yaşında liseye başlayacak bir kızdır.Onun tüm liseli kızlardan farkı doğuştan olan kırmızı gözleridir. Herkes ona vampir gibi bakarken ilkokulda kaçırılan ikizinin gizemi sürmektedir. Peki sadece bir günde değişen bu hayatının tüm gizeml...