Jas pov
-Więc mam pomysł co zrobić z Jacksonem. Chcę go w sobie rozkochać a potem złamać mu serce.
- Ej stara, wiem że chcesz się zemścić ale nie za drastycznie- powiedziała Nicole z powagą
- No tak... ale ktoś to musi zrobić. Nie chce by zranił kolejne dziewczyny.
- Okey... Pozwolę ci na to... Tylko obiecaj że się w nim nie zakochasz.
-Dobrze- chyba, nie wiem narazie mi się tylko podoba, niestety nie wiem co będzie dalej. Niech Nicole myśli że jestem silna.
- Wierzę ci.
- Laska ty w ogóle leć do Cama bo go tak zostawiłaś. Musicie nadrobić czas.
- Racja. Wiem jak mogę ci jeszcze pomóc.
- Tak... To słucham...- byłam zaciekawiona jej propozycją
- Podam ci jego numer
- Tak to może się udać...
- Pisz stara 937375666 - dyktowała, a ja odrazu zapisywałam jego numer.
- Dobra teraz leć- mówiąc to wypchałam ją za drzwi.
Teraz zacznie się zabawa.
Do Michael:
HejOd razu dostałam odpowiedź.
Od Michael:
Hej ... Znamy się...?Do Michael:
Tak tu twoja znajoma JasOd Michael:
Oooo jaka miła niespodzianka. W takim razie witam piękna panią 😘Do Michael:
Uspokuj kolibra Jackson. Boże po co ja do ciebie napisałam."Zmieniono nazwę na irytujący idiota"
Od irytujący idiota:
Ja wiem czemu. Pociąga cię ten koliber 😏😉Do irytujący idiota:
Może ...Dobra to było straszne ale i zabawne. Po tej rozmowie zaczęłam oglądać Nicelodeon.
Mike pov
To było dziwne. No cóż. Zacząłem przeglądać FB i okazało się że Max Payne robi imprezę. Postanowiłem do niego napisać.
Do Max:
Ej mordo słyszałem że robisz impreze. Jeśli tak znajdź na FB Jas Jons i zaproś ją. Nie mów że będę bo nie przyjdzie. Liczę na ciebie. Potem zdaje mi relacje z waszej rozmowy.Od Max :
Ty to masz wymagania. Okey postaram się.Usatysfakcjonowała mnie ta wiadomość. Postanowiłem wziąć prysznic. Tam zacząłem rozmyślać.
Jasmine... Kurde nie moge powiedzieć że jest brzydka bo bym bardzo kłamał. Jeszcze, że wolę dziewczyny z ciemnymi włosami i te jej oczy. Są takie pociągające. Czekaj Jackson zapedziłeś się. A może nie. Kurde wiedziałem że zaczyna mi się podobać. Nie tylko jej wygląd. Charakter. Tak... to, że nie jest jak inne.
Przy niej nie czuje się jak lep na laski. Ciekawe czy przyjdzie w końcu jest piątek, a ona po tym wszystkim musi się wyluzować. Nagle usłyszałem dźwięk wiadomości. Czyżby Max to załatwił?Jas pov
Gdy oglądałam już chyba piątą bajkę nagle usłyszałam powiadomienie z messa.
CZYTASZ
"Waitin For You" -Michael Jackson X OC
FanfictionPatrzą się na mnie jego piękne czekoladowe oczy ... Czekaj co!! Ja tego nie pomyślałam prawda?! To tylko ten sam irytujący idiota... Chyba?! Z Początków może być trochę nie fajne Ale myślę że później wszytko w miarę się rozwija. Ostrzegam przed nark...