Prolog

1.5K 106 18
                                    


„Nastal čas, abyste se vyslovili. Předstupte a připojte se...nebo zemřete," vyzval Voldemort poražené z řad studentů a profesorů. V nastalém tichu se však nikdo ani nepohnul.

„Draco!", ucedil Lucius stojící za Voldemortovými zády skrz zaťaté zuby. V jeho hlase byla slyšet urputná naléhavost. Draco jej probodl pohledem, avšak na výzvu nereagoval. „Draco!" zaúpěl Lucius znovu.

Blonďatý chlapec však stál nehybně dál mezi svými spolužáky, ruce zaťaté v pěst, rty pevně semknuté. Rozhodnutí padlo. Draco si vybral stranu, na které bude v této válce stát, aniž mohl tušit, že se právě přidal k vítězům. Aniž mohl tušit, že Harry Potter stále dýchá.

------

Všichni studenti Bradavic byli po válce nařízením Ministerstva donuceni opakovat ročník. Snape, coby tehdejší ředitel, byl příliš zaměstnán svou válečnou úlohou a ostatní učitelé se snažili studenty spíše chránit, než aby kladli důraz na jejich vzdělávání. Draco a Harry, staří rivalové, se tedy znova potkávají na bradavických chodbách. Jak jejich nepřátelský vztah změnila válka? Najdou k sobě cestu?

------

Vážení čtenáři (jsou-li tu nějací),

vítám Vás u mé první povídky ever. Jak jsem již psala v úvodu, Wattpad a vlastně i fanfikci jsem objevila teprve nedávno. HP je moje srdcovka, a protože jsem v posledních dnes propadla Drarry příběhům, rozhodla jsem se sesmolit jeden vlastní. Nepopírám, že je ovlivněn (skvělými) povídkami, které jsem už na toto téma četla, takže doufám, že někoho nerozhněvám, pokud v tom spatří kus své vlastní tvorby, nebylo to záměrem.

Netroufám si odhadnout, jak dlouhá povídka bude, nejspíš to bude záležet na tom, zda se k ní vůbec někdo prokliká. Proto budu moc ráda, pokud mi tu zanecháte krátký komentář, ať vím, zda pokračování povídky zveřejňovat, nebo si je raději sama pro sebe křečkovat v počítači.

Poslední slovo věnuji obálce, ano, vím, že je tragická. Bohužel můj talent na tvorbu podobných věcí se pohybuje v minusových hodnotách a kopírovat něco náhodně nalezeného v zákoutích internetu si netroufám.

Ať se příběh líbí,

A.

Defence Against Love ArtsKde žijí příběhy. Začni objevovat