Do prdele, Pansy! Draco v duchu zaklel a při tom pozoroval brunetu, jak do sebe naprosto bezostyšně vyklopila obsah své sklenice. Draco váhal. Co mám sakra dělat?! Panikařil. Že je gay, to o něm věděla zhruba polovina přítomných. Ostatní by si klidně mohli myslet, že chtěl políbit nějakou dívku.
Ale Potter! Potter to přece ví! Bude si myslet, že jsem chtěl líbat Blaise, nebo snad Thea! Zatím co bych nejraděj...
...počkat...vážně teď uvažuju nad políbením Harryho Pottera? Malfoyi, prober se, sakra!
Dracovi v hlavě vířily myšlenky, celé mu to připadalo jako příliš složitá rovnice na to, aby dokázal najít vhodné řešení včas. Pít či nepít? Pozoroval reakce svých spolužáků. Mimo Pansy se napili skoro všichni, Nott, Millicent, Parvati, Dean a dokonce i Weasley. Neville byl sice rudý jako ředkvička, ale ze své sklenice neupil. A Harry také ne.
Jasně! Bodejť by se napil, když tu není Grangerová ani Weasleyová!
„Draco? Ty nepiješ?" zeptala se Pansy podezřívavě.
„Ne," odvětil rozhodně.
-----
Harry ani neuvažoval, že by se napil. Ginny, kterou dřív líbal rád, tu nebyla, a stejně tak Cho. Žádná z dívek, která seděla v místnosti, ho nepřitahovala a lhát nepotřeboval.
Přistihl se však, že periferně sleduje Draca sedícího vedle něj. Draco se taky nenapil. Harry ucítil podivný pocit v žaludku, ale po jeho původu nepátral, neboť si všiml Rona, který do sebe obrátil celý obsah svojí sklenice.
Vykulil na něj oči, Ron však dělal, že ho nevidí a směřoval svůj pohled směrem k Pansy. Co se tady sakra děje? Ron že by chtěl líbat někoho jinýho než Hermionu? Harry usilovně přemýšlel, se mu odehrává před očima, že málem přeslechl příští otázku.
„Dobře, takže to trochu upřesníme," promluvil Blaise, když si všichni dolili alkohol pro další kolo. „Nikdy jsem nechtěl políbit nikoho v této místnosti, kdo je z druhé koleje."
Harrymu se ulevilo, protože stejně jako Draco nyní odpovídat nemusel. O to víc se mohl soustředit na Rona. Ten vůbec neváhal a opět si mohutně připil. Harry to nechápal, vůbec nerozuměl tomu, co Ron vyvádí.
„Co blázníš?" šťouchl do něj loktem.
„Co jako?" houkl nechápavě Ron.
To už si ale vzal slovo Dean s dalším výrokem. „Chce to něco lehčího, jen ať se napijou všichni....takže... nikdy jsem neopustil společenskou místnost po večerce," řekl.
A zamýšlený výsledek se samozřejmě dostavil, napil se úplně každý. Deanova strategie se opakovala ještě několik dalších kol – nikdy jsem nepodváděl při testu, nikdy jsem nedostal školní trest, nikdy jsem nepomlouval McGonagllaovou – takže se velice brzy celá společenská místnost dostala do alkoholového opojení.
-----
Když tedy přišla řada na Draca, dění v Komnatě už měl mírně v mlze. Snažil se uvažovat strategicky. Co bych se chtěl o ostatních dozvědět? Jaká informace by se v budoucnu mohla hodit? Nehodlal pokračovat v jednoduchých tvrzeních, jen aby se napil každý. Chtěl se vytasit s něčím pikantním. Napadala ho však jen jediná věc, kterou by chtěl o ostatních zjistit...tedy hlavně o jednom z nich.
„Nikdy jsem neměl sex," pronesl nakonec dramaticky a vůbec se necítil, jakože se ptá na něco skutečně intimního – nejspíš za to mohl právě alkohol. Obratem do sebe otočil dalšího panáka na znamení, že on tedy rozhodně panic není, a napjatě pozoroval reakce okolí. Reakci Harryho.
ČTEŠ
Defence Against Love Arts
FanfictionVšichni studenti Bradavic byli po válce nařízením Ministerstva donuceni opakovat ročník. Snape, coby tehdejší ředitel, byl příliš zaměstnán svou válečnou úlohou a ostatní učitelé se snažili studenty spíše chránit, než aby kladli důraz na jejich vzdě...