🐰Jeon Jungkook🐰
-Mi is az igaz szerelem? - Fordult felém Jimin könnyektől csillogó arccal, miközben a kis folyót átszelő, eldugott hídról lógatta a lábát a semmibe.
-Jimin...Hagyd már abba a sírást. Többet pityeregsz, mint egy nő. - Forgattam meg drámaian szemeimet, s biztos voltam abban, hogy hamarosan leszedi a fejem ezért a mondatért.
-Bekaphatod Jeon. Én mindig megvígasztaltalak az elmúlt három évben! Miután Tae eltűnt szinte egyszer sem aludtál el könnyek nélkül, én mégsem tettem ilyen sztereotipikus kijelentéseket. - Emelte meg hangját, mire nekem görcsbe rándult a gyomrom. Nem is a hanghordozása miatt, hanem mert egy igen fájó pontot érintett a múltamban. Ez nyilván feltűnt neki, így elfojtott hangon újra megszólalt.
-S-sajnálom. Nem kellett volna ezt felhoznom.
-Ugyan. - Legyintettem, majd mosolyt erőltetve az arcomra folytattam. - Sikerült meggyőznöm apámat, hogy ne küldjön külföldre.
-Komolyan? - Csillantak fel játékosan szemei, majd a nyakamba borulva, szinte teljesen elfelejtette, hogy éppen most kosarazta ki a barátja. - Akkor jössz velem Seoulba? El sem hiszem! Jövőhéten indulunk, ugye? Remélem már béreltél lakást magadnak. Gondolom te sem koliban akarsz tömörülni.
-Már mindent elintéztem, nyugi. De mielőtt még elmegyünk, szeretnék beszélni Jinnel és a többiekkel.
-Taehyungról? - Hajtotta le a fejét szomorúan. Tudtam, hogy csak miattam tartja vissza az idegességét. Soha nem tudott kibékülni a gondolattal, hogy egyik napról a másikra elhagyott a szerelmem. - Miért nem felejted el őt végre? Eddig sem mondtak neked róla semmit. Ezúttal sem áll majd szándékukban kiteregeti a hollétét. Már egyszer megpróbáltam összeragasztgatni a törött szívedet. Még egyszer nem fogom! És egyébként igen valószínűnek tartom, hogy visszament az exéhez.
-Már megmondtam, hogy az a marha két éve visszakerült a börtönbe. Azok után, ami történt köztünk egyébként sem hiszem, hogy miattam ment el.
Legjobb barátom csak dünnyögött valamit az orra alatt, majd intett, hogy mehetnékje van.
-Induljunk! Úgy látom, hogy egy ekkora lelki nyomoréktól nem várhatok semmilyen érzelmi támogatást. Majd feldolgozom a bánatom egyedül. Még magammal is hatékonyabban beszélgetek, mint veled.
Erre a kijelentésre kínomban felnevettem, s gondolatban lerúgtam őt a hídról egyenesen a lassan mozgó vízbe.
Négy nappal később a tervvel egyezően elmentünk Hobiék éttermébe. Mivel a vendéglő az esti órákban átalakul bárrá, úgy terveztük, hogy egyúttal iszogatunk egy utolsót ebben a városban, így elköszönve a szép, és kevésbé kellemes múlttól is.
- Nahát. Gollam és a hobbit. Mi szél hozott erre titeket? - Üdvözölt minket Yoongi fülig érő szájjal, miközben ijesztő lassúsággal törölgette a feles poharakat.
-Hé! - Kiáltott fel Jimin, majd tettetett idegességgel a pultra csapott. - Ki a hobbit?
-Nem mondtam, hogy te vagy a hobbit. Jobban hasonlítasz Gollamra. - Vigyorgott a szőkére Yoongi. - Remélem foglaltatok asztalt, mert nem vagyok biztos abban, hogy szorítani tudok nektek helyet. - Mutatott körbe az üres helyen az idősebb.
-Nagyon vicces vagy. Mitől lett hirtelen ilyen jó kedved? - Fintorodott el Jimin, mire a tulaj csípőre tett kézzel, hihetetlen lazasággal beszélni kezdett.
-Hát nem hallottátok? Két idiótával kevesebb lesz hamarosan a városban. Micsoda megkönnyebbülés!
- Kik mennek még el? - Csodálkozott Chim, mire Yoongi kuncogott egyet az orra alatt, még inkább a tudatlanság mélyébe taszítva az én naiv barátomat.
DU LIEST GERADE
~ᴘᴜɴɪsʜᴍᴇɴᴛ~ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ🔞
FanfictionEgy történet, amelyben JungKook BÁRMI-dé tényleg bármi- áron meg akarja magának őt szerezni. Találkozásuk, mely elég szerencsétlenre sikeredett teljesen felforgatja mindkettejük egyebkent is zajos életet. Amiért az a bizonyos karika rákerült; ~Trág...