❇Jeon Jungkook❇
-18+ -
-Direkt húzod az agyam Kim? - kérdeztem, mire egy bárgyú mosolyt erőltetett az arcára - Nagyon megfogod bánni azt a napot, arról gondoskodom. Majd megtanítom én, hogy hogyan tarts a farkad a gatyádban.
A hatás kedvéért még kissé megemeltem a bal karom, mire összerándultak izmai, nyakát pedig behúzta.
De hiába volt vicces így látni, igyekeztem nem elkuncogni magam, hogy valamennyire komolyan vegyen.-Akkor... - szóltam immár háttal neki - kezdjük a büntetésed. Először is, mosdass meg.
-Ugye csak szívatsz?
-Teljesen komoly vagyok.
A bevitt tusfürdőjéből egy keveset csorgattam a tenyerembe, majd kiindulásnak felvittem karjaimra, mire ő a játszma megkezdése helyett inkább vitatkozni kezdett.
-Felejtsd el! Hozzád nem nyúlok!
-Ne akarj felidegesíteni...- szóltam a lehető leghatározottabban, s nyomatékul még mutatóujjaim is felemeltem.
Hosszúra nyúló, egymás szemezgetésével töltött másodpercek teltek el, majd vonakodva ugyan, de Tae kivette a tubust a kezemből és egy jókora adagot a bőrömre pakolt, majd alig hallhatóan kuncogott egyet, s ezzel egyetemben huncut kezei egyre lejjebb vándoroltak testemen sőt, még hasfalamat is bejárták.
Őszintén, fogalmam sincs honnan tanulta ezt az édes mozdulatsort, de hihetetlenül jól esett minden érintése.
Teljesen belefeledkeztem ujjai játékába, így már csak akkor tértem észhez, amikor a sokat tornáztatott mellkasom a fehér csempének ütődött.-Ohh! Szóval durván szereted...- mosolyodtam el kihívóan, ám ő ezt sajnos nem láthatta.
Körmeivel lágyan, majd egyre hevesebben mardosott, mint egy veszett macska. Egy váratlan pillanatban pedig péniszemre fogott, s minden finomkodás nélkül kényeztetni kezdett.
Nem tagadom. Egyből életre keltem odalent.
Taehyung egyik pillanatról a másikra váltott át szenvedélyes szeretőre, s fogaival végigkaristolta nyakam, egészen fülemig, ahol cimpámba harapott. Egy mélyről jövő szusszantással elérte, hogy a hallójáratomba szökő, forró levegő megbizsergesse testem minden egyes porcikáját.Ám mint minden jónak, ennek is vége szakad egyszer.
A mi esetünkben ez úgy történt, hogy Taehyung a törülközője után kapott, majd a fejemre hajítva azt iszkolt a zárt ajtóhoz, aminek aranyozott kilincsét idegesen rágatni kezdte.-Te szemét - pillantott rám félve - mikor zártad be ezt a szart?
-Amikor dudorászva kenegetted a habtested - vicsorogtam rá vészjóslóan, s megindultam felé, mire ő önvédelmi eszközök hiányában, csak elkiáltotta magát:
- Ha megütsz istenemre esküszöm, hogy kiabálni fogok!
Kínomban csak harsányan felnevettem, majd lomhán Tae felé indultam, aki tehetetlenül araszolt hátrébb, mígnem az ajtó elállta útját.
-Na mi van? - támasztottam meg jobb tenyerem feje mellett, míg másik karomat csípőmre tettem - Most miért nem olyan nagy a szád?
Fölényesen pillantottam rá, s most először éreztem úgy, hogy az a puszta három centi magasság különbség tökéletesen elég a -jelenlegi- páromnak , mivel így nem kellett lehajolnom ahhoz, hogy a vegyes érzések mellett saját magam is megpillanthassam szembogaraiban.
- Ha nem egy ekkora kandisznó lennél, már biztosan lerendeztelek volna. - fenyegetőzött.
-Túl sok a feltételes mód a mondataidban. Nem gondolod?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ᴘᴜɴɪsʜᴍᴇɴᴛ~ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ🔞
Hayran KurguEgy történet, amelyben JungKook BÁRMI-dé tényleg bármi- áron meg akarja magának őt szerezni. Találkozásuk, mely elég szerencsétlenre sikeredett teljesen felforgatja mindkettejük egyebkent is zajos életet. Amiért az a bizonyos karika rákerült; ~Trág...