- Nu esti un conducător bun Aaron.
Țipau membri haitei din munții Pădurea Neagră ai Germaniei către vârcolacul care-i conducea.
- Zayn ar trebuii să ne conducă, se auzi o voce de wolfblood.
Melisa tresări , știa că acum 10 ani când pornise din nou revolta soțul ei Aaron îi ucisesese primul fiu fără milă, rămăsese cu el doar pentru a-l proteja pe Zayn , copilul ei mai mic.
Simțea o stare de deja-vu pe care speră să nu o mai simtă niciodată, știa că Aaron nu are scrupule ,și se temea de posibilitatea unei noi vărsări de sânge. Aaron crede ca merita să-ți ucizi familia doar pentru a fi Alpha suprem dar nu e deloc așa.- Cine a zis asta ?întrebă Aaron
Nimeni nu răspunse , apoi luând forma de vârcolac , scoase un răget puternic ce se pierdu în liniște lăsând ecouri.Atunci se îndreptă spre el un tânăr de vreo 23 ani (daca socotim anii umani).
- Eu , imi pare rău domnule!
Dar nu zisese el, zisese fratele său mai mic .- Tu, tu ai îndrăznit să te opui in fața mea ?
- Iertare stăpâne!
Dar atunci luând formă umană , Aaron îi reteză capul cu o sabie, în zadar încercă Melisa sa l oprească, nu se opri Aaron era nemilos absolut nemilos.Și totul se petrecuse sub ochii lui Cain fratele său mai mic .
Aaron le porunci celorlalți vârcolaci sa l duca departe.
Cain ii urma , privind igrozit gâtul fratelui sau din care sângele negru-rosiatic nu se oprea sa curga peste pielea alba a tânărului ce dăduse jertfa supreme pentru fratele sau , pe care il privea ca pe lumina ochilor de cand părintii lor muriseră vârcolacii îndurară si îi lăsară lui Cain trupul neînsuflețit al fratelui său. Cain plângea , fratele său era totul pentru el absolut totul .
- Jur frate ,te voi răzbuna !
*****În acest timp Melisa soția lui Aaron ,îl lua pe Zayn și ii spuse totul .
- Fugi , fiule salvează-te !
- Mama , chiar la omorât pe Kit ? căci așa se numea fratele lui Cain.- Nu mai contează acum, doar fugi fiule , du-te și nu te mai întoarce niciodată.
Zayn își luă mama in brate , apoi trecu în formă de vârcolac( wolfblood) și fugi, fugi de călăul său, propriul tată.
****
- Hai Charlotte , pe bune , toți merg la petrecere , hai și noi!
- Naomi ,jur nu am văzut o persoană mai săcâitoare decât tine , esti fenomenală.
Naomi dete mulțumită din cap când auzi acele cuvinte.
Charlotte se îmbrăca, Charlotte era o adolescentă normală de 17 ani , mama ei murise în urmă cu 3 ani intr.un accident cu masina , iar fratele ei mai mic murise când avea doar un an și 6 luni . Ea locuia doar cu tatăl ei care era bucătar într-un restaurant de lux. Charlotte era frumoasă, avea ochii negri , 1,78,părul negru ,si un corp cu forme ,oho și ce forme , era atât atăt de gingașă.- Și unde se tine petrecerea?
- La vreo 5 de km de aici in Pădurea Neagră . Au o tema in aer liber
- Atât de departe ?
-Gusturile nu se discuta,nu ?
Charlotte si tatăl ei locuiau în Hamburg dar aveau si o casa la munte unde își petreceau verile.
Nu era nicio petrecere acolo , fostul iubit a lui Charlotte voia să se întâlnească cu ea . Dar se pare că ceva il făcuse să renunțe la plan.
Cum ajunseră acolo , Naomi zise ca merge la toaletă și nu se mai întorsese .
Charlotte auzi niste sunete ciudate si plecă in căutarea ei când , doi ochii străluciră în întuneric și se fiara sălbatică se năpusti asupra lui Charlotte , mai exact Aaron , Aaron se năpusti asupra lui Charlotte.
Charlotte țipa, țipă din toți rărunchii.
- Unde e Zayn ? Te mănânc de vie târfă, spuse Aaron revenind la forma umană .Zayn auzise , era la doi kilometri distanță dar auzi căci era wolfblood iar , ei aveau simțul auzului foarte dezvoltat. Zayn urlase puternic pentru a-l distrage pe Aaron din ceea ce făcea , Zayn ajunsese imediat , alerga la fel de repede ca un ghepard nu putea accepta ca cineva sa moară din cauza lui. Mai ales, ca el credea că e vorba de mama lui.
Mârăira unul la altul.
- Te ascunzi ca un laș , ei bine, până aici ti-a fost...
CITEȘTI
Sânge de lup ( mistic I )
Werewolf"Căci un Alpha l-ar trăda si pe Dumnezeu ca să-și păstreze tronul!" "Căci unde există loc pentru iubire există si pentru speranță !" Nimic nu poate apăra o persoana mai mult decât iubirea , asta il salvează si pe Zayn din mâinile tatălui său însetat...